دانلود رسلمنیا 2010

دانلود رسلمنیا 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2010 : رسلمنیا XXVIII بیست و ششمین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 28 مارس 2010 در استادیوم دانشگاه فینیکس در حومه فونیکس گلندیل، آریزونا برگزار شد. این اولین رسلمنیا از زمان رسلمنیا یازدهم با یک مسابقه بدون عنوان به عنوان رویداد اصلی بود. اولین رسلمنیا که در آریزونا برگزار شد. و سومین مسابقه ای که بعد از رسلمنیا IX و رسلمنیا XXIV در یک مکان در فضای باز برگزار شد.

فروش بلیت‌های این رویداد برای عموم در 7 نوامبر 2009 آغاز شد. رسلمنیا XXVI تقریباً 885000 خرید PPV ایجاد کرد و درآمدی معادل 49 میلیون دلار داشت. با حضور 72219 نفر، این رویداد 5.8 میلیون دلار از فروش بلیت به دست آورد. و این رویداد را به پردرآمدترین رویداد سرگرمی و شرکت کننده در ورزشگاه دانشگاه فینیکس تبدیل کرد.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد شامل هشت مسابقه، از جمله سه مسابقه اصلی بود. بازی نهایی روی کارت یک مسابقه بدون رد صلاحیت و بدون شمارش بود. که در آن آندرتیکر شاون مایکلز را شکست داد تا روند شکست ناپذیرش در رسلمنیا را به 18–0 برساند. طبق شرط قبل از بازی، مایکلز مجبور به بازنشستگی شد. در مسابقه اصلی از برند اسمکدان، قهرمان سنگین وزن جهان، کریس جریکو، برنده ادج رویال رامبل در سال 2010 را شکست داد و عنوان را حفظ کرد.

در مسابقه اصلی راو، جان سینا با شکست باتیستا قهرمان دبلیو دبلیو ای شد. آندر کارت همچنین شامل یک مسابقه No Holds Barred بین برت هارت و آقای مک ماهون و ششمین مسابقه سالانه پول در نردبان بانک بود. که آخرین مسابقه ای بود که در رسلمنیا قبل از تبدیل شدن به یک رویداد مستقل PPV در ماه جولای برگزار شد.

داستان

در Bash در سال 2009، ادج و کریس جریکو زمانی که در آن شب قهرمانی تگ تیم متحد دبلیو دبلیو ای را بردند، یک همکاری تگ تیمی را ایجاد کردند. همکاری آنها کوتاه بود زیرا اج دچار پارگی تاندون آشیل شد و مجبور شد نیمی از قهرمانی خود را رها کند. جریکو از اج فاصله گرفت و خود را مدیون تمام موفقیت های تیم دانست. اج پس از مصدومیت در رویال رامبل در جریان مسابقه ای به همین نام بازگشت.

اج جریکو را در مسیر پیروزی در مسابقه رویال رامبل حذف می‌کند و فرصتی برای خود به دست می‌آورد. تا برای قهرمانی WWE یا قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا بجنگد. در رویداد اصلی رویداد Elimination Chamber سه هفته بعد، جریکو قهرمان سنگین وزن جهان در مسابقه Elimination Chamber شد. شب بعد در راو، اج پس از نیزه زدن جریکو را برای قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا به چالش کشید.دانلود رسلمنیا 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.