دانلود رسلمنیا 2012

دانلود رسلمنیا 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2012 : رسلمنیا XXVIII بیست و هشتمین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد. در 1 آوریل 2012 در استادیوم سان لایف در باغ میامی، فلوریدا برگزار شد. این پردرآمدترین رویداد PPV در تاریخ کشتی حرفه ای است.

مسابقه راک در مقابل جان سینا مجدداً از NBC پخش شد و بعداً به DVD و Blu-ray ارسال شد که تحت عنوان The Rock vs John Cena: Once in a Lifetime گردآوری شد. این مسابقه بعداً در WWE بهترین مسابقات PPV در سال 2012 به عنوان مورد انتظارترین مسابقه رسلمنیا در تمام دوران گنجانده شد. با وجود شعار “یک بار در زندگی”، این دو بار دیگر در رسلمنیا 29 برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای با یکدیگر کشتی گرفتند و سینا پیروز شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در کارت این رویداد و یک مسابقه پیش از نمایش وجود داشت که در YouTube پخش شد. رویداد اصلی شاهد شکست The Rock بر جان سینا بود و یک سال قبل تبلیغ شد. و در رویداد اصلی WrestleMania XXVII سال قبل راه اندازی شد. در دیگر مسابقات برجسته، آندرتیکر با شکست دادن تریپل اچ در جهنم در سل با شاون مایکلز به عنوان داور ویژه میهمان، سی ام پانک کریس جریکو را شکست داد. تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند، بیگ شو با شکست کودی رودز، قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای شد. و در مبارزه افتتاحیه شیمس با شکست دنیل برایان قهرمان سنگین وزن جهان در مسابقه 18 ثانیه ای شد.

رویداد اصلی رسلمنیا XXVIII، کشتی راک را در مقابل جان سینا قرار داد. که به عنوان یک بار در طول زندگی، چهره مسابقه نسل شرکت معرفی شد. در اپیزود راو در 14 فوریه 2011، راک به عنوان میزبان رسلمنیا XXVII معرفی شد. و پس از بازگشت به دبلیو دبلیو ای، با جان سینا (و حریف سینا در آن رسلمنیا، قهرمان آن زمان دبلیو دبلیو ای، The Miz) دشمنی کرد. که برای هفته‌ها از نظر توهین‌های کلامی ادامه پیدا کرد. تا اینکه در 28 مارس اپیزود راو، جایی که سینا پس از دفع حملات Miz و شاگردش، الکس رایلی، Attitude Adjustment را به The Rock تحویل داد.دانلود رسلمنیا 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.