دانلود رسلمنیا 2019

دانلود رسلمنیا 2019 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2019 : WrestleMania 2019 سی و پنجمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 7 آوریل 2019 در استادیوم MetLife در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. این شامل اولین مسابقه رویداد اصلی دیواز در تاریخ رسلمنیا بود. همچنین این اولین رسلمنیا از زمان رسلمنیا 2000 بود که از آندرتیکر استفاده نکرد. همچنین آخرین رسلمنیا بود که به صورت یک شب برگزار می‌شد. سال بعد، رسلمنیا به دو شب افزایش یافت.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد شامل شانزده مسابقه بود، از جمله چهار مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، بکی لینچ قهرمان دیواز راو، روندا روسی و قهرمان زنان اسمک‌دان، شارلوت فلیر را در یک مسابقه تهدید سه‌گانه Winner Takes All شکست داد و هر دو عنوان قهرمانی را برد. در یک مسابقه اصلی از اسمکدان، کوفی کینگستون دنیل برایان را شکست داد و اولین قهرمانی خود در دبلیو دبلیو ای را به دست آورد و در مبارزه افتتاحیه که یک مسابقه اصلی از راو بود، ست رولینز براک لزنر را شکست داد و اولین قهرمانی جهانی خود را کسب کرد.

این رویداد همچنین شاهد مسابقات نهایی دو کشتی گیر کهنه کار بود: کورت آنگل در مسابقه خداحافظی خود در برابر بارون کوربین شکست خورد و باتیستا در یک مسابقه No Holds Barred مقابل تریپل اچ شکست خورد و پس از این رویداد بازنشسته شد. علاوه بر این، این آخرین رسلمنیا بود که تریپل اچ را به عنوان یک رقیب درون رینگ نشان داد زیرا در سال 2022 به دلیل یک حادثه قلبی بازنشسته شد. این همچنین آخرین باری بود که آندره جاینت یادبود بتل رویال در رسلمنیا خود مسابقه داده شد.

داستان

در رویال رامبل، ست رولینز از راو در مسابقه رویال رامبل مردان پیروز شد و یک مسابقه قهرمانی جهان را به انتخاب خود در رسلمنیا به دست آورد.شب بعد در راو، مدافع قهرمان جهانی براک لزنر، پل هیمن سعی کرد رولینز را از به چالش کشیدن لزنر منصرف کند، که منجر به درگیری بین رولینز و لزنر شد. پس از آن، رولینز تصمیم گرفت لزنر را برای قهرمانی جهانی در رسلمنیا به چالش بکشد.

در اپیزود ۱۲ فوریه اسمک‌دان، کوفی کینگستون جایگزین مصطفی علی مصدوم شد تا مشخص کند چه کسی در مسابقه Elimination Chamber برای مسابقات قهرمانی WWE در Elimination Chamber آخرین حضور را خواهد داشت. در طول مسابقه، کینگستون قهرمان دبلیو دبلیو دبلیو ای دنیل برایان را در اولین مسابقه گانتل سنجاق کرد.دانلود رسلمنیا 2019 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.