دانلود رسلمنیا 2020

دانلود رسلمنیا 2020 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2020 : WrestleMania 2020 سی و ششمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برند Raw، SmackDown و NXT برگزار شد. به دلیل همه‌گیری COVID-19، این رویداد در 25 و 26 مارس 2020 در مرکز اجرای WWE در اورلاندو، فلوریدا فیلم‌برداری شد و به‌عنوان یک رویداد دو شب در 4 و 5 آوریل پخش شد. این اولین بار بود که این رویداد در دو شب پخش شد و همچنین با تاخیر پخش شد. در پرداخت به ازای هر نمایش، این دو محصول به عنوان نمایش های جداگانه فروخته شدند و هر دو به صورت بسته در دسترس بودند. راب گرونکوفسکی بازیکن لیگ ملی فوتبال (NFL) به عنوان میزبان این رویداد بود.

این رویداد در ابتدا قرار بود تنها در 5 آوریل 2020 در استادیوم ریموند جیمز در تامپا، فلوریدا برگزار شود و قرار بود به صورت زنده پخش شود. در اواسط ماه مارس، تمام برنامه‌های WWE به دلیل همه‌گیری COVID-19، بدون مخاطب و تنها کارکنان ضروری، به مرکز آموزشی Performance Center منتقل شدند.

نتایج مسابقات رویداد

این کارت شامل 18 مسابقه بود که بین دو شب تقسیم شد، از جمله یک مسابقه در هر شب پیش نمایش کیک آف و یک مسابقه تاریک در شب دوم. در رویداد اصلی نمایش برای قسمت 1، آندرتیکر، تا حدی برای اولین بار در بیش از 16 سال به شخصیت “American Bad Ass” خود بازگشت، AJ Styles را در مسابقه Boneyard شکست داد، که بعداً مشخص شد که مسابقه نهایی آندرتیکر است. ، در حالی که در مسابقه نهایی از مرکز پرفورمنس که مسابقه اصلی اسمکدان بود، براون استرومن گلدبرگ را شکست داد و قهرمانی جهانی شد.

در دیگر مسابقات برجسته، بکی لینچ شاینا بازلر را شکست داد تا قهرمانی زنان راو حفظ کند، و کوین اونز در یک مسابقه بدون رد صلاحیت، ست رولینز را شکست داد. در رویداد اصلی قسمت 2 که مسابقه اصلی راو بود، درو مک اینتایر با شکست براک لزنر قهرمان دبلیو دبلیو ای شد، پس از آن یک مسابقه تاریک بداهه رخ داد که در آن مک اینتایر عنوان را در برابر بیگ شو که در آوریل نمایش داده شد حفظ کرد.

در مسابقه ماقبل آخر، بری وایات “The Fiend” جان سینا را در مسابقه فایرفلای فان هاوس شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، ادج در مسابقه Last Man Standing، رندی اورتون را شکست داد، که اولین مسابقه انفرادی اج از آوریل 2011 بود، و در مبارزه افتتاحیه، شارلوت فلیر رئا ریپلی را شکست داد و برای دومین بار قهرمان NXT زنان شد. اولین و تنها باری که قهرمانی NXT در رسلمنیا دفاع شد.

داستان

براک لزنر قهرمان دبلیو دبلیو ای راو که احساس می کرد هیچ کس شایسته فرصتی برای به چالش کشیدن او در رویال رامبل یا رسلمنیا نیست، تصمیم گرفت به عنوان شرکت کننده شماره یک وارد مسابقه رویال رامبل مردان شود.لزنر در نیمه اول مسابقه تسلط داشت تا اینکه در نهایت توسط درو مک اینتایر از راو حذف شد. شب بعد در راو، مک اینتایر اعلام کرد که لزنر را برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای در این رویداد به چالش خواهد کشید.در Super ShowDown، لزنر عنوان قهرمانی را در برابر ریکوشت حفظ کرد و او را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در برابر مک اینتایر در رسلمنیا حفظ کرد.

در Super ShowDown، ای جی استایلز در مسابقه دستکش قهرمانی کوهستان توویک شرکت کرد. ری میستریو، شرکت کننده نهایی، در پشت صحنه توسط O.C استایلز در کمین قرار گرفت. هم تیمی های لوک گالوز و کارل اندرسون، باعث شد تا استایلز خود را برنده اعلام کند. داور به میستریو تا شمارش ده مهلت داد که در طی آن، دوربین پشت صحنه را قطع کرد و نشان داد که گالوس و اندرسون توسط The Undertaker مورد حمله قرار گرفته‌اند و یک بازگشت غافلگیرکننده داشته است. سپس آندرتیکر وارد شد و جای میستریو را گرفت و یک Chokeslam روی استایلز اجرا کرد تا مسابقه و جام را برد.دانلود رسلمنیا 2020 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.