دانلود رسلمنیا 2021

دانلود رسلمنیا 2021 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2021 : WrestleMania 2021 سی و هفتمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد به صورت دو شب برگزار شد و در 10 و 11 آوریل 2021 در استادیوم ریموند جیمز در تامپا، فلوریدا برگزار شد. پس از ادغام شبکه WWE تحت Peacock در ایالات متحده در مارس 2021، WrestleMania 37 به اولین رویداد مهم WWE تبدیل شد که مشترکین ایالات متحده فقط می توانند رویداد را از طریق Peacock به صورت زنده پخش کنند. هالک هوگان و تیتوس اونیل تالار مشاهیر دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای به عنوان مجریان این رویداد حضور داشتند.

این رویداد در ابتدا قرار بود در 28 مارس 2021 در استادیوم SoFi در اینگلوود، کالیفرنیا برگزار شود. با این حال، به دلیل محدودیت‌های COVID-19 در کالیفرنیا، WWE برنامه را تغییر داد و رویداد را به استادیوم ریموند جیمز در تامپا منتقل کرد، که در ابتدا محل برنامه‌ریزی شده برای رسلمنیا 36 بود قبل از اینکه همه‌گیری باعث شد رویداد به مکان دیگری منتقل شود و در پشت درهای بسته در WWE برگزار شود. مرکز عملکرد در اورلاندو، فلوریدا – در آگوست 2020، فلوریدا محدودیت‌های COVID-19 خود را کاهش داد.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد شامل 14 مسابقه بود که به طور مساوی بین دو شب تقسیم شدند و بر خلاف سال های گذشته، هیچ مسابقه ای در هر دو شب پیش نمایش Kickoff وجود نداشت. در رویداد اصلی برای شب 1، بیانکا بلیر با شکست ساشا بنکس قهرمان اسمکدان زنان شد. این اولین باری بود که دو آمریکایی آفریقایی تبار رسلمنیا را تیتر کردند، و همچنین دومین باری بود که زنان بعد از رسلمنیا 35 تیتر شدند.

دیگر مسابقات برجسته شاهد بود که خواننده بد بانی و دامیان پریست The Miz و جان موریسون را شکست دادند و در اولین مسابقه که یک مسابقه اصلی برای راو، بابی لشلی با ارسال فنی درو مک اینتایر را شکست داد تا قهرمانی WWE را حفظ کند. در رویداد اصلی برای نایت 2، که مسابقه اصلی اسمکدان بود، رومن رینز در یک مسابقه تهدید سه گانه دنیل برایان و اج را شکست داد تا قهرمانی جهانی را حفظ کند. همچنین روی کارت، رئا ریپلی با شکست آسوکا قهرمان مسابقات قهرمانی زنان خام شد. ناتالیا و تمینا اولین دیواز در این رویداد بودند که در دو مسابقه جداگانه در رسلمنیا به رقابت پرداختند.

داستان

بلافاصله پس از رسلمنیا XXVII در آوریل 2011، اج، که در آن زمان مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان را که اکنون منقرض شده بود، برگزار کرد، به دلیل آسیب شدید گردن مجبور به بازنشستگی و واگذاری عنوان خود شد. شهرت در سال 2012.پس از نه سال و دو عمل جراحی گردن، ادج به عنوان یک شرکت کننده غافلگیرکننده در رویال رامبل 2020 بازگشت و به سه مرحله نهایی راه یافت.سال بعد، اج شرکت خود را در رویال رامبل 2021 اعلام کرد و قول داد که در مسابقه رویال رامبل مردان برنده شود تا بتواند به رسلمنیا 37 برود و دوباره قهرمان جهان شود، زیرا هرگز عنوان جهانی خود را از دست نداده بود.

در رویداد 31 ژانویه، اج وارد مسابقه در شماره یک شد و به عنوان یک کشتی گیر راو پیروز شد و یک مسابقه قهرمانی جهان را به انتخاب خود در رسلمنیا 37 به دست آورد. در طول هفته بعد، Edge در Raw، NXT، و SmackDown ظاهر شد و با قهرمان جهانی هر برند روبرو شد، اما اظهار داشت که برای تصمیم‌گیری تا بعد از Elimination Chamber صبر می‌کند. پس از اینکه رومن رینز قهرمان جهانی اسمکدان عنوان خود را در برابر دنیل برایان در این رویداد حفظ کرد، اج ظاهر شد و اسپیر روی رینز را اجرا کرد. سپس به علامت رسلمنیا اشاره کرد و نشان داد که اج برای مسابقات قهرمانی جهانی رینز را به چالش کشیده است که بعداً تأیید شد.دانلود رسلمنیا 2021 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.