دانلود رویال رامبل 1998

دانلود رویال رامبل 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1998 : رویال رامبل 1998 یازدهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 18 ژانویه 1998 در San Jose Arena در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه در کارت این رویداد به رقابت پرداختند. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 1998، برنده یک مسابقه برای قهرمانی WWF در رسلمنیا چهاردهم دریافت کرد.

ویداد اصلی مسابقه تابوت بین شاون مایکلز و آندرتیکر برای قهرمانی WWF بود که مایکلز برای حفظ عنوان قهرمانی برنده شد. مسابقه اصلی رویال رامبل در سال 1998 بازی رویال رامبل بود که استون کولد استیو آستین در نهایت با حذف راکی مایویا پیروز شد و به این ترتیب سومین نفری شد که پس از هالک هوگان در سال 1990 برنده دو مسابقه رویال رامبل و پشت سر هم شد.ر

91 و شاون مایکلز در 1995-96. علاوه بر این، The Legion Of Doom (Hawk and Animal) The New Age Outlaws (“Road Dogg” Jesse James و “Badd Ass” Billy Gunn) را با رد صلاحیت شکست داد و در نتیجه قهرمانی تگ تیم WWF و “The Rock” Rocky Maivia را کسب نکرد. کن شامروک را شکست داد و قهرمانی بین قاره ای WWF را حفظ کرد.

داستان

در هفته های منتهی به پرداخت به ازای هر نمایش، کن شامروک پیش از مسابقه رزرو شده خود در برابر قهرمان بین قاره ای راکی مایویا (راک) با اعضای مختلف ملت سلطه روبرو شده بود و کاما مصطفی و فاروق را شکست داد. قفل مچ پا علیرغم دخالت سایر اعضای ملت. The Raw is War قبل از اینکه رامبل شاهد تیمی شدن Shamrock با مارک هنری در برابر Maivia و D’Lo Brown باشد، اما درست زمانی که Shamrock به نظر می رسید قرار است ارسال خود را در The Rock قفل کند، هنری با او مخالفت کرد و به Nation پیوست و به او پستی داد. مسابقه شکست خورد.

پس از کسب اولین عنوان تگ تیمی، New Age Outlaws قهرمانان سابق، Legion of Doom را با تراشیدن یکی از موهاک های هاک بیشتر تحقیر کردند و با کمک D-Generation X، حیوان را از طریق میز گوینده بمباران کردند و به کمر او آسیب رساندند. . اگرچه پزشکان به او توصیه کردند که در مسابقه شرکت نکند، انیمال در چند هفته اول سال استراحت می کرد در حالی که قانون شکنان قبل از این پرداخت به ازای هر بازدید، به سختی در بخش برچسب ها دویدند.دانلود رویال رامبل 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به ممکن میباشد.همچنین آرشیو کامل رویداد رویال رامبل از مدرن با کیفیت بالای 720p امکانپذیر میباشد.