دانلود رویال رامبل 2005

دانلود رویال رامبل 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2005 : رویال رامبل 2005 هجدهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 30 ژانویه 2005 در مرکز Save Mart در فرزنو، کالیفرنیا برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2005، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان راو یا قهرمانی دبلیو دبلیو ای اسمکدان در رسلمنیا 21 دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

پنج مسابقه کشتی حرفه‌ای در سوپرکارت این رویداد نشان داده شد، برنامه‌ریزی بیش از یک رویداد اصلی. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 2005 بود که کشتی گیرانی از هر دو برند در آن حضور داشتند. باتیستا از راو، بیست و هشتمین شرکت کننده، با حذف جان سینا از اسمک داون، بیست و پنجمین شرکت کننده، مسابقه را برد. مسابقه اولیه در برند راو تریپل اچ در مقابل رندی اورتون برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که تریپل اچ با پین فال پیروز شد تا عنوان را حفظ کند.

مسابقه اولیه در اسمکدان! نام تجاری یک مسابقه تهدید سه گانه برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین قهرمان فعلی جان “برادشاو” لیفیلد (JBL)، کرت آنگل و بیگ شو بود که JBL با پین کردن آنگل برنده شد. هیچ مسابقه تگ تیمی روی کارت نشان داده نشد، که باعث شد این اولین PPV از زمان کشتی کلاسیک در سال 1985 باشد که شامل آن نمی شود.

داستان

دشمنی اصلی رویال رامبل در برند راو بین تریپل اچ و رندی اورتون بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود. دشمنی آنها در اپیزود 16 آگوست راو آغاز شد، زمانی که اورتن توسط تریپل اچ از Evolution اخراج شد.[10] در Unforgiven، تریپل اچ اورتن را شکست داد و پس از دخالت اعضای Evolution، Batista و Ric Flair، قهرمان سنگین وزن جهان شد.در سروایور سریز، تیم اورتون (اورتون، کریس بنوا، کریس جریکو و ماون) تیم تریپل اچ (تریپل اچ، اج، باتیستا، و اسنیتسکی) را در یک مسابقه سروایور سریز المنیشن شکست داد تا پس از آخرین بار حذف تریپل اورتون، کنترل راو را به دست آورد.

در نیو یرز رولوشن، تریپل اچ در مسابقه حذفی چمبر پیروز شد تا با حذف اورتون، پس از دخالت باتیستا و فلیر، قهرمانی خالی وزن سنگین وزن جهان را به دست آورد.در اپیزود راو در 10 ژانویه، اورتن باتیستا را شکست داد و مدعی شماره یک عنوان در رویال رامبل شد.در اپیزود 17 ژانویه راو، پس از درگیری لفظی بین این دو در عرصه، تریپل اچ در پشت صحنه به اورتون کمین کرد. آنها جنگیدند تا اینکه اورتون سعی کرد از صندلی فولادی استفاده کند و تریپل اچ فرار کرد. در اپیزود 24 ژانویه راو، اورتن علیرغم دخالت تریپل اچ، فلیر را شکست داد.دانلود رویال رامبل 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.