دانلود رویال رامبل 2008

دانلود رویال رامبل 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2008 : دانلود رویال رامبل 2008 بیست و یکمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 27 ژانویه 2008 در مدیسون اسکوئر گاردن در نیویورک، نیویورک برگزار شد. این رویداد همچنین اولین پخش پرداخت به ازای نمایش WWE با کیفیت بالا بود. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2008، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمکدان، یا قهرمانی ECW در رسلمنیا XXIV دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

پنج مسابقه کشتی حرفه ای در سوپرکارت این رویداد نمایش داده شد. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل 2008 بود که کشتی گیرانی از هر سه برند در آن حضور داشتند. جان سینا از راو، شرکت کننده غافلگیرکننده سی ام که از پارگی عضله سینه بازگشته بود، با حذف تریپل اچ راو، بیست و نهمین شرکت کننده، مسابقه را برد. مسابقه اولیه در برند راو رندی اورتون در مقابل جف هاردی برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که اورتون برای حفظ عنوان قهرمانی برنده شد. مسابقه اولیه برند اسمکدان Edge در مقابل Rey Mysterio برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که Edge برنده شد تا عنوان را حفظ کند. مسابقات مشخص شده در آندر کارت عبارت بودند از Montel Vontavious Porter (MVP) در مقابل Ric Flair در یک مسابقه تهدید کننده شغل و John “Bradshaw” Layfield (JBL) در مقابل کریس جریکو.

داستان

قبل از مسابقه سالانه رویال رامبل، چندین مسابقه مقدماتی این مسابقه در راو برگزار شد. اولین مسابقه مقدماتی در نسخه راو 31 دسامبر 2007 بود که اوماگا جیم دوگان را له کرد تا در رامبل جای بگیرد. اسنیتسکی همچنین در یک نمایش خانگی در وایت پلینز، نیویورک درو مک اینتایر را شکست داد تا برای رویال رامبل نیز واجد شرایط شود. تریپل اچ در برابر ریک فلیر پس از مداخله مدیر کل راو ویلیام ریگال رد صلاحیت شد. بنابراین به دستور ریگال دیگر اجازه نداشت در مسابقه رویال رامبل شرکت کند.

با این حال، پس از اینکه تریپل اچ بخشی از TitanTron پایینی را در راو 14 ژانویه نابود کرد، وینس مک ماهون اعلام کرد که اگر بتواند حریف خود را در نسخه 21 ژانویه Raw شکست دهد، به تریپل اچ فرصت دوم را در رویال رامبل می دهد. ، مارک هنری و ریگال در یک مسابقه دستکش برای به دست آوردن ورود.دانلود رویال رامبل 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.