دانلود رویال رامبل 2017

دانلود رویال رامبل 2017 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2017 : رویال رامبل 2017 سیمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 29 ژانویه 2017 در Alamodome در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد. این دومین رویال رامبل بود که پس از رویداد 1997 در این مکان برگزار شد و چهارمین باری بود که در ایالت تگزاس پس از رویدادهای 1989، 1997 و 2007 برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه دیگر در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش Kickoff. یکی از قابل توجه‌ترین مسابقات، جان سینا بود که AJ Styles را شکست داد و رکورد سیزدهمین قهرمانی WWE و شانزدهمین قهرمانی کلی خود در جهان را به دست آورد و رکورد رسمی Ric Flair را برابر کرد. همچنین در آندرکارد، کوین اونز قهرمان جهانی WWE را در برابر رومن رینز در یک مسابقه بدون رد صلاحیت حفظ کرد، شارلوت فلیر قهرمانی زنان راو را در برابر بیلی حفظ کرد و نویل با شکست ریچ سوان، قهرمانی WWE Cruiserweight را به دست آورد.همچنین این آخرین باری بود که فقط مسابقه رویال رامبل مردان برگزار شد زیرا مسابقه رویال رامبل دیواز در سال بعد معرفی شد.

داستان

پس از شکست دادن براک لزنر در سری Survivor در اولین مسابقه خود در 12 سال، [12] گلدبرگ خود را به عنوان اولین شرکت کننده در مسابقه رویال رامبل در 21 نوامبر 2016، قسمت Raw اعلام کرد. هفته بعد، مدیر لزنر، پل هیمن، اظهار داشت که لزنر در رویال رامبل نیز شرکت خواهد کرد زیرا او “چیزی برای اثبات دارد”، که توسط گلدبرگ “تحقیر” شده است.طی هفته‌های بعد، The New Day (Big E، کوفی کینگستون، و خاویر وودز)، کریس جریکو، براون استرومن، بارون کوربین، آندرتیکر،قهرمان بین قاره‌ای دین امبروز، The Miz،Dolph Ziggler، و قهرمانان Raw Tag Team Cesaro و Sheamus شرکت خود را در این مسابقه اعلام کردند.

در اپیزود Raw در 16 ژانویه 2017، تایتوس اونیل The New Day را برای یکی از قسمت های خود به چالش کشید. Big E چالش را پذیرفت و اونیل را شکست داد.بری وایات، رندی اورتون، لوک هارپر و بیگ شو نیز خود را به عنوان شرکت کنندگان در رویال رامبل اعلام کردند. ست رولینز ورود خود را از طریق توییتر در 9 ژانویه تأیید کرده بود،اما پس از حواس پرتی توسط موسیقی تریپل اچ، جایگاه خود را به سامی زین در قسمت 23 ژانویه راو از دست داد.دانلود رویال رامبل 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.