دانلود رویال رامبل 2018

دانلود رویال رامبل 2018 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2018 : رویال رامبل 2018 سیمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 28 ژانویه 2018 در مرکز Wells Fargo در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این سومین رویال رامبل بود که پس از رویدادهای 2004 و 2015 در این مکان برگزار شد و اولین مسابقه رویال رامبل زنان و در نتیجه دو مسابقه رویال رامبل بود که اکنون استاندارد این رویداد است.

نتایج مسابقات رویداد

در مجموع، نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، Asuka از Raw با حذف نیکی بلا از اسمکدان، اولین مسابقه رویال رامبل دیواز را برد. این همچنین دومین مسابقه دیواز به رویداد اصلی با پرداخت به ازای هر نمایش WWE و اولین مسابقه به رویداد اصلی یکی از «چهار بزرگ» WWE بود. مسابقه رویال رامبل مردان برنده شینسوکه ناکامورا از اسمکدان شد که آخرین بار رومن رینز راو را حذف کرد.

سایر مسابقات برجسته عبارتند از: براک لزنر قهرمانی جهانی راو را در یک مسابقه تهدید سه گانه در برابر براون استرومن و کین حفظ کرد و ای جی استایلز قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را در برابر کوین اونز و سامی زین در یک مسابقه معلولیت حفظ کرد. این رویداد همچنین به خاطر اولین حضور غافلگیرکننده رزمی کار مختلط UFC، روندا روسی پس از مسابقه رامبل دیواز، قابل توجه بود و رسما تایید کرد که او به طور تمام وقت با WWE قرارداد بسته است. این همچنین آخرین باری بود که یک رویداد رویال رامبل در یک میدان سنتی برگزار شد، زیرا هر رویداد بعدی در یک استادیوم برگزار شده است.

داستان

در 16 اکتبر 2017، قسمت Raw، کین از یک وقفه ده ماهه بازگشت و به براون استرومن کمک کرد تا رومن رینز را در مسابقه Steel Cage شکست دهد. سپس کین به تیم استرومن در TLC اضافه شد: میز، نردبان و صندلی در مسابقه 5 به 3 میز، نردبان، و صندلی. در جریان مسابقه، کین به طور تصادفی با صندلی به استرومن ضربه زد که باعث تنش بین آن دو شد. بعداً در مسابقه، کین به استرومن تبدیل شد و او را در پشت یک کامیون زباله له کرد. تیم آنها در نهایت شکست خورد.

سپس این دو در طی چند هفته بعد با هم مخالفت کردند، که منجر به یک مسابقه در قسمت 11 دسامبر شد تا مدعی شماره یک در برابر براک لزنر برای قهرمانی جهانی در رویال رامبل مشخص شود، اما مسابقه با شمارش دو برابر به پایان رسید.کرت آنگل، مدیر کل راو، سپس تصمیم گرفت که لزنر از عنوان قهرمانی در برابر کین و استرومن در یک مسابقه تهدید سه گانه در این رویداد دفاع کند.در اپیزود 8 ژانویه، کین از پشت به لزنر حمله کرد و به دنبال آن استرومن حمله کرد.دانلود رویال رامبل 2018 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.