دانلود سامراسلم 1993

دانلود سامراسلم 1993 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1993 : SummerSlam 1993 ششمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 30 آگوست 1993 در کاخ آبرن هیلز در آبرن هیلز، میشیگان برگزار شد و ده مسابقه تلویزیونی را به نمایش گذاشت.

مسابقات رویداد

هر سه عنوان قهرمانی WWF که در آن زمان فعال بود در این رویداد دفاع شد. رویداد اصلی شاهد این بود که لکس لوگر یوکوزونا را برای قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF به چالش کشید. در آندرکارت، برادران اشتاینر (ریک استاینر و اسکات اشتاینر) از قهرمانی تگ تیم WWF در برابر The Heavenly Bodies (جیمی دل ری و تام پریچارد) دفاع کردند و شاون مایکلز از قهرمانی بین قاره‌ای WWF در برابر آقای پرفکت دفاع کرد. علاوه بر مسابقات عنوان، برت هارت و جری لاولر قرار بود برای رفع اختلاف خود کشتی بگیرند و تعیین کنند که چه کسی “پادشاه بی چون و چرای فدراسیون جهانی کشتی” نامیده می شود.

داستان

طبق داستانی که توسط برت هارت در برنامه ورزشی TSN Off The Record منتشر شد،هارت در ابتدا قرار بود برای مسابقات جهانی سنگین وزن WWF با هالک هوگان کشتی بگیرد. از توضیحات هارت در مورد مسائل، دلیل عدم وقوع مسابقه این بود که هوگان نظر خود را تغییر داد، زیرا ظاهراً از پایان برنامه ریزی شده راضی نبود. در نتیجه، هوگان کمربند را به یوکوزونا در King of the Ring 1993 از دست داد.

با این حال، این هرگز به طور رسمی توسط WWE (در آن زمان WWF) توضیح داده نشده است، و بخشی از افسانه های حرفه ای کشتی در اینترنت است.[21] در نهایت برت هارت و یوکوزونا یک مسابقه مجدد در رسلمنیا ایکس خواهند داشت، جایی که هارت انتقام از دست دادن عنوان را در خط داستانی گرفت، زمانی که او یوکوزونا را شکست داد و دومین سلطنت خود را به عنوان قهرمان WWF آغاز کرد.دانلود سامراسلم 1993 آرشیو کامل رویداد سامراسلم با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.