دانلود سامراسلم 1991

دانلود سامراسلم 1991 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1991 : SummerSlam 1991 چهارمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در روز دوشنبه، 26 آگوست 1991، در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک، نیویورک برگزار شد. در این رویداد 9 مسابقه برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک که قبل از پخش زنده برگزار شد. این دومین رویدادی بود که در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار شد، اولین رویداد از سال 1988.

سامراسلم 1991 به خاطر مراسم عروسی روی پرده رندی ساویج و خانم الیزابت که توسط گوینده جین اوکرلوند “یک مسابقه ساخته شده در بهشت” لقب گرفته بود، به یادگار مانده است. ساویج و الیزابت از دسامبر 1984 در زندگی واقعی با هم ازدواج کرده بودند. شخصیت های WWF در مراسم پذیرایی که پس از آن نشان داده شد شامل بابی هینان، جین اوکرلوند، جی جی دیلون، آندرتیکر و جیک رابرتز بودند. دو نفر آخر مهمان ناخوانده بودند. رابرتز با مار خود الیزابت را بترساند در حالی که آندرتیکر با کوزه به ساویج حمله کرد.

این با “مسابقه ساخته شده در جهنم”، رویداد اصلی نمایش، که یک مسابقه تگ تیمی معلولیت بین هالک هوگان قهرمان سنگین وزن WWF و The Ultimate Warrior در مقابل گروهبان بود، در تضاد بود. سلاخ، ژنرال عدنان و سرهنگ مصطفی. این آخرین حضور اسلتر روی پرده به عنوان یک همدرد عراقی بود، داستانی که جنگ خلیج فارس به آن دامن زد.

مسابقات رویداد

از دیگر نکات برجسته این رویداد روی صفحه نمایش، لژیون عذاب (حیوان و هاوک) بود که با شکست دادن بد پسران (برایان نابز و جری ساگز) قهرمان تگ تیم WWF شد. این تیم تنها تیم تگ در تاریخ کشتی بود که مسابقات قهرمانی تگ تیم WWF، قهرمانی تگ تیم جهانی NWA و قهرمانی تگ تیم جهانی AWA را برگزار کرده است. یکی دیگر از نکات برجسته این بود که برت هارت اولین قهرمانی خود در انفرادی را در WWF به دست آورد، زمانی که آقای پرفکت را برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن بین قاره ای WWF شکست داد. پس از پیروزی در مسابقه، هارت به سکوها رفت تا والدینش استو و هلن هارت را در آغوش بگیرد.

داستان

Rick “The Dragon” Steamboat قبل از Survivor Series 1991 WWF را ترک کرد تا به WCW بازگردد. شایعه شده بود که Steamboat توسط The Undertaker “له شده” شده است تا او را برای مسابقه عنوان جهانی WWF خود در برابر هالک هوگان آماده کند. تد دیبیاس دشمنی خود را با خدمتکار سابقش ویرژیل به پایان می رساند (و کمربند میلیون دلاری خود را در این فرآیند به دست می آورد)، بی سر و صدا شری هیجان انگیز را به عنوان پیشخدمت خود حذف می کند (که به عنوان پیشخدمت شاون مایکلز انتخاب می شود)، سپس با ایروین آر. Schyster (IRS) در اوایل سال 1992 شرکت Money Inc را تشکیل داد.

نستی بویز وارد یک دشمنی با Bushwhackers و Rockers شدند که در Survivor Series حل و فصل می شد. قدرت و شکوه پس از رویدادهای سامر اسلم از هم جدا شدند. پل روما در اکتبر 1991 WWF را ترک کرد، مدتی مرخصی گرفت، سپس به WCW رفت و به Four Horsemen (به جای تالی بلانچارد، که به دلیل دستمزد پایین پیشنهاد شد اما رد شد) در سال 1993، و هرکول نیز در اوایل به WCW رفت. 1992 و قبل از رفتن به ژاپن در سال بعد به “سوپر مهاجم” تبدیل شد.دانلود سامراسلم 1991 آرشیو کامل رویداد سامراسلم با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.