دانلود سامراسلم 1996

دانلود سامراسلم 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1996 : SummerSlam 1996 نهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 18 آگوست 1996 در گوند آرنا (که اکنون خانه میدانی راکت وام مسکن نامیده می شود) در کلیولند، اوهایو در ایالات متحده برگزار شد. نه مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش رایگان برای همه.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی شاهد دفاع شاون مایکلز از قهرمانی WWF در برابر ویدر بود. ویدر در ابتدا دو بار مسابقه را برد، ابتدا با شمارش (پس از اینکه مایکلز را با فشار به گارد ریل کوبید) و سپس با محرومیت (زمانی که مایکلز بارها با راکت تنیس کورنت به ویدر ضربه زد)، اما به این دلیل که مسابقات قهرمانی WWF فقط با پین فال یا سابمیشن می تواند دست به دست شود. ، کورنت هر دو بار خواستار شروع مجدد مسابقه شد. زمانی که مایکلز موافقت کرد، گوریلا مونسون، رئیس WWF، اجازه داد. مایکلز پس از ضربه زدن به ویدر با مهتاب به او پین کرد و در نتیجه عنوان خود را حفظ کرد.

مبارزه ششم یک مسابقه انفرادی بین جیک «مار» رابرتز و جری «شاه» لاولر بود. لاولر پس از ضربه زدن به رابرتز با یک بطری ویسکی جیم بیم در مسابقه با پینفال پیروز شد. پس از مسابقه، لاولر ویسکی را روی رابرتز ریخت تا زمانی که مارک هنری متوقف شد.

داستان

مسابقه ماقبل آخر، اولین مسابقه بویلر روم، مسابقه تخصصی Mankind بود. بشریت پاشنه‌دار با The Undertaker روبرو می‌شود که بشریت ماه‌ها به‌طور تصادفی او را مورد آزار و اذیت و حمله قرار می‌داد. بشر اغلب در تاریکی دیگ بخار سالن (که به عنوان اتاق مکانیکی نیز شناخته می‌شود)، که اغلب گرم و غبارآلود بود و بیشتر زیرساخت‌های داخلی سالن در آن قرار داشت، آویزان می‌شد.

در این مسابقه ابتدا The Undertaker برای جستجوی دشمن سرسخت خود وارد اتاق دیگ بخار گوند آرنا شد، اما Mankind ابتدا ضربه زد و سپس آنها به مدت 30 دقیقه در اتاق دیگ بخار، راهروهای سالن، رمپ ورودی و در نهایت رینگ به نزاع پرداختند. جایی که پل بیرر منتظر بود تا یکی از کشتی گیران کوزه او را بگیرد که هدف برنده مسابقه بود. بیرر، تحت الحمایه دیرینه خود، The Undertaker را روشن کرد تا خود را با بشریت هماهنگ کند.دانلود سامراسلم 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن میباشد.همچنین دانلود آرشیو کامل رویداد سامراسلم از این مرجع قابل دانلود میباشد.