دانلود سامراسلم 1999

دانلود سامراسلم 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1999 : SummerSlam 1999 دوازدهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 22 آگوست 1999 در مرکز تارگت در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شد. در این مراسم 9 مسابقه به رقابت پرداختند.

نتایج مسابقات رویداد

دشمنی اصلی در سامرا اسلم بین استون کلد استیو آستین، تریپل اچ و منکیند بر سر قهرمانی WWF بود. ماه قبل در Fully Loaded، آستین قهرمانی WWF را با شکست دادن آندرتیکر در اولین مسابقه خونی که X-Pac دخالت کرد، حفظ کرد و به آستین اجازه داد تا با دوربین تلویزیونی به آندرتیکر ضربه بزند. همچنین در Fully Loaded، تریپل اچ در مسابقه استرپ The Rock را شکست داد و به لطف کمک بیلی گان و چینا، به مدعی شماره یک قهرمانی WWF تبدیل شد. در هفته‌های اخیر، تریپل اچ اظهار داشت که ماه‌ها در حال مطالعه آستین بوده تا بفهمد چگونه او را شکست دهد.

در اپیزود 9 آگوست Raw is War، مشخص شد که فرماندار مینه‌سوتا و همچنین جسی “بدن” ونتورا، اسطوره WWF، داور ویژه رویداد اصلی در سامراسلم خواهند بود. هنگامی که تریپل اچ بیرون آمد و در صورت ونتورا قرار گرفت، کمیسر WWF، شان مایکلز، مسابقه ای بین آستین، تریپل اچ و آندرتیکر ترتیب داد. هنگامی که آستین به طور مرموزی در یک راه پله مورد حمله قرار گرفت، مایکلز تریپل اچ را متهم کرد که مهاجم بوده است اما تریپل اچ آن را رد کرد. مایکلز سپس یک مسابقه تهدید تریپل را با عنوان مدعی شماره یک در خط بین تریپل اچ، آندرتیکر و چینا راه اندازی کرد. آستین اواخر همان شب برگشت و با صندلی ضربه ای به تریپل اچ زد، سپس چینا را در بالای صفحه قرار داد و به او اجازه داد مسابقه را برنده شود و مدعی شماره یک شود.

داستان

چهارمین رقابت در سامراسلم بین The Rock و Billy Gunn بود. در Fully Loaded، راک در یک مسابقه تسمه‌ای به تریپل اچ باخت بعد از اینکه گان به همراه چینا مداخله کردند و مانع از پین کردن تریپل اچ به راک شدند و به این ترتیب راک به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی WWF را به همراه داشت. شب بعد در Raw is War، Chyna جرأت کرد The Rock بیرون بیاید و آنچه را که در مورد پشت صحنه خود گفته بود را به صورتش تکرار کند.

وقتی راک بیرون آمد، گان با یک چوب از پشت به راک حمله کرد و او و Chyna دو نفره او را در رینگ قرار دادند. راک از هجوم بلند شد و هر دوی آنها را به یک مسابقه هندیکپ دعوت کرد که بعداً با گیر کردن گان به آرنج مردم برنده شد. هفته بعد، اعلام شد که راک و گان در مسابقه ای در سامراسلم به مصاف هم خواهند رفت.دانلود سامراسلم 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.