دانلود سامراسلم 2000

دانلود سامراسلم 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2000 : SummerSlam 2000 سیزدهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 27 آگوست 2000 در ورزشگاه و ورزش رالی در رالی، کارولینای شمالی برگزار شد. در این مراسم ده مسابقه به رقابت پرداختند.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه سه گانه برای قهرمانی WWF بود که شامل قهرمان The Rock، Triple H و Kurt Angle بود. راک در مسابقه پیروز شد و پس از پین زدن تریپل اچ به دنبال آرنج مردم، عنوان را حفظ کرد. یکی از مسابقات غالب در آندرکارت، کین در مقابل آندرتیکر بود که پس از اینکه آندرتیکر نقاب کین را پاره کرد و باعث فرار کین شد، بدون مسابقه تمام شد. یکی دیگر از بازی‌های برجسته روی آندرکارد، اولین مسابقه جدول‌ها، نردبان‌ها و صندلی‌ها برای مسابقات قهرمانی تگ تیم بود که قهرمانان Edge و Christian، The Hardy Boyz (مت هاردی و جف هاردی)، و The Dudley Boyz (بابا ری دادلی و D-Von) را در بر می‌گرفت. دادلی). ادج و کریستین با بازیابی کمربندهای آویزان شده بالای رینگ برنده مسابقه شدند.

داستان

در اپیزود سوم آگوست SmackDown!، تریپل اچ و همسرش، استفانی مک ماهون-هلمزلی، همراه با کرت آنگل، در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره توسط کمیسر میک فولی، در برابر دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی) کارت زرد گرفتند. -فون دادلی) و لیتا که تریپل اچ، مک ماهون و آنگل برنده شدند. پس از مسابقه، در حالی که تریپل اچ از رینگ خارج شد، انگل و مک ماهون در جشن پیروزی در آغوش گرفتند و تریپل اچ را ناامید کردند و شروع یک دشمنی تریپل اچ-آنگل را رقم زدند.در نسخه 7 آگوست Raw is War، Angle و Triple H در یک مسابقه تهدید سه گانه به همراه کریس جریکو کارت زرد گرفتند تا مدعی شماره یک مسابقه قهرمانی WWF در برابر مدافع عنوان قهرمانی، The Rock، مشخص شود.

در نسخه 14 آگوست Raw is War، کین در مسابقه بین The Undertaker و Chris Benoit مداخله کرد و The Undertaker را به شدت خفه کرد.پس از تداخل، کین با موتور سیکلت آندرتیکر، که در کنار رینگ بود، از عرصه خارج شد، که نشانه شروع یک دشمنی بین آندرتیکر و کین بود، که دومین دشمنی اصلی بود که به سامراسلم می رفت.در نسخه 17 آگوست Smackdown، دشمنی در طول بخشی که در آن کین با یک صندلی فولادی به آندرتیکر حمله کرد و آندرتیکر را خونین کرد، تشدید شد.دانلود سامراسلم 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.