دانلود سامراسلم 2001

دانلود سامراسلم 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2001 : SummerSlam 2001 چهاردهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 19 آگوست 2001 در مرکز Compaq در سن خوزه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شد. این آخرین SummerSlam بود که تحت نام WWF تبلیغ شد، زیرا تبلیغات در می 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. همچنین آخرین SummerSlam بود که قبل از معرفی پسوند برند در مارس 2002 برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، راک پس از اجرای یک Rock Bottom، بوکر تی را برای قهرمانی WCW شکست داد. دو مسابقه اصلی دیگر روی کارت، استیو آستین در مقابل کرت آنگل برای قهرمانی WWF بود که آنگل پس از محرومیت آستین به دلیل داوران هجومی، برنده شد و راب ون دام جف هاردی را در یک مسابقه نردبانی برای قهرمانی هاردکور WWF شکست داد. مسابقه اصلی دیگر روی آندرکارت مسابقه Winners Take All Steel cage بین WCW Tag Team Champions Undertaker و Kane و WWF Tag Team Champions Diamond Dallas Page و Kanyon بود که بعد از اجرای آندرتیکر Last Ride و پین کردن پیج به آندرتیکر و کین برنده شد و هر دو عنوان را کسب کند

داستان

رقابت اصلی در سامراسلم بین The Rock و Booker T بود که بر سر قهرمانی WCW می جنگیدند. پس از از دست دادن قهرمانی WWF به استیو آستین در رسلمنیا X-Seven، راک از کشتی حرفه ای فاصله گرفت و فیلم The Scorpion King را فیلمبرداری کرد.در نسخه 9 جولای 2001 Raw Is War، مبارزات انتخاباتی برای بازگشت The Rock آغاز شد.[9][10] پس از مبارزات انتخاباتی، راک در نسخه 30 جولای 2001 Raw Is War به WWF بازگشت، جایی که او تصمیم گرفت به جای The Alliance for The Invasion، خود را با WWF هماهنگ کند.

این اقدام توسط The Rock نشان داده شد که یک راک باتم و آرنج مردم را به شین مک ماهون، رهبر اتحاد تحویل می‌دهد.بعداً در همان هفته در اسمک‌دان!، بوکر تی و راک تبلیغی را برشمردند، جایی که بوکر تی راک را به مسابقه‌ای در سامراسلم دعوت کرد. آغاز رقابت Rock-Booker T. مک ماهون برای انتقام از حمله هفته قبل، در نسخه 6 آگوست Raw Is War با راک در یک مبارزه خیابانی مبارزه کرد، جایی که راک مک ماهون را سنجاق کرد. رقابت بین راک و بوکر تی پس از مسابقه تشدید شد، جایی که بوکر تی و شین مک ماهون دو تیم راک را تشکیل دادند.دانلود سامراسلم 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.