دانلود سامراسلم 2002

دانلود سامراسلم 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2002 : SummerSlam 2002 پانزدهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 25 آگوست 2002 در سالن یادبود کهنه سربازان ناسائو در یونیدیل، نیویورک برگزار شد. با این رویداد، SummerSlam اولین پرداخت به ازای هر بازدید بود که رویدادهایی را در سه مکان اصلی سرپوشیده در منطقه شهری نیویورک برگزار کرد. مدیسون اسکوئر گاردن در سال‌های 1988، 1991 و 1998 میزبان این رویداد بود، و مرکز ایزد در شرق رادرفورد، نیوجرسی میزبان این رویداد در سال‌های 1989، 1997 و بعداً در سال 2007 بود. این همچنین اولین SummerSlam بود که با نام WWE برگزار شد. این تبلیغ در ماه مه از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE تغییر نام داد و اولین SummerSlam پس از معرفی پسوند برند در ماه مارس برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی در اسمکدان! نام تجاری برای مسابقات قهرمانی بدون شک WWE بین The Rock و Brock Lesnar بود. لزنر پس از پین زدن راک به دنبال F-5، مسابقه و قهرمانی را به دست آورد. مسابقه اصلی در برند راو شامل یک مبارزه خیابانی غیرمجاز بین شاون مایکلز و تریپل اچ بود که مایکلز پس از پین کردن تریپل اچ با معکوس کردن تلاش Triple H’s Pedigree در یک چاقوی جک برنده شد. همچنین یک مسابقه تبلیغاتی برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای بین راب ون دام از راو و کریس بنوا از اسمکدان برگزار شد که ون دام پس از اجرای یک اسپلش پنج ستاره قورباغه با پین فال برنده شد.

سایر مسابقات موجود در آندرکارد شامل The Undertaker در مقابل تست و Kurt Angle در مقابل Rey Mysterio بود. SummerSlam 2002 به طور گسترده در میان طرفداران و منتقدان به عنوان بهترین SummerSlam در تمام دوران و همچنین یکی از بزرگترین پرداخت به ازای هر بازدید کشتی حرفه ای در تمام دوران ها شناخته می شود، که اغلب با WrestleMania X-Seven از سال قبل در سال 2001 مقایسه می شود.

داستان

دشمنی اصلی وارد سامرا اسلم در اسمکدان! نام تجاری بین راک و براک لزنر بود، و این دو بر سر قهرمانی بدون شک WWE درگیر شدند. در اپیزود 24 ژوئن Raw، اعلام شد که لزنر در سامرا اسلم با قهرمان بلامنازع دبلیو دبلیو ای در سامرا اسلم به عنوان نتیجه برنده شدن در تورنمنت پادشاه حلقه روبرو خواهد شد.در بازی Vengeance، The Rock The Undertaker و Kurt Angle را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد و با سنجاق کردن Angle پس از اجرای Rock Bottom، قهرمان مسابقات Undisputed WWE شد.

در اپیزود ۲۵ جولای اسمک‌دان!، ری میستریو اولین بازی خود را در دبلیو دبلیو ای با شکست دادن چاوو گوئررو انجام داد. در اپیزود 8 آگوست اسمک‌دان!، تیم میستریو، اج و جان سینا، زمانی که میستریو آنگل را پین کرد، کریس بنوا، ادی گوئررو و کرت آنگل را شکست دادند. در اپیزود 15 آگوست SmackDown!، انگل طی مصاحبه ای در پشت صحنه به میستریو توهین کرد و میستریو با او روبرو شد و او را به مسابقه ای در سامراسلم دعوت کرد که آنگل پذیرفت.دانلود سامراسلم 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.