دانلود سامراسلم 2003

دانلود سامراسلم 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2003 : SummerSlam 2003 شانزدهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 24 آگوست 2003 در آمریکا وست آرنا در فینیکس، آریزونا برگزار شد.

این رویداد دومین باری بود که فرمت Elimination Chamber توسط WWE استفاده شد. اولین مورد در Survivor Series 2002 بود. SummerSlam (2003) بیش از 715,000 دلار از فروش بلیط از حضور 16,113 نفر به دست آورد و حدود 415,000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که بیشتر از رویداد سال بعد بود. این رویداد به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را 6.2 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد. این رویداد همچنین آخرین SummerSlam بود که جان سینا تا رویداد 2018 در آن حضور نداشت.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه کشتی حرفه‌ای در سوپرکارت این رویداد تنظیم شده بود، برنامه‌ریزی چند مسابقه سطح بالا. اولین رویداد اصلی مسابقه Elimination Chamber بود که در آن قهرمان سنگین وزن جهان تریپل اچ کریس جریکو، گلدبرگ، کوین نش، رندی اورتون و شاون مایکلز را شکست داد تا قهرمانی خود را حفظ کند. در رویداد اصلی دیگر، کورت آنگل مدافع قهرمان دبلیو دبلیو ای، براک لزنر را در یک مسابقه کشتی استاندارد شکست داد. آندرکارت شامل شکست کین راب ون دام در یک مسابقه No Holds Barred و ادی گوئررو در دفاع از قهرمانی ایالات متحده در برابر کریس بنوا، رینو و تاجیری بود. همچنین یک مسابقه در پیش نمایش گرمای یکشنبه شب رخ داد.

داستان

در اولین رویداد اصلی سامراسلم، کشتی گیران برند راو در یک مسابقه Elimination Chamber به رقابت پرداختند. این مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد که در آن تریپل اچ در برابر کریس جریکو، گلدبرگ، کوین نش، رندی اورتون و شاون مایکلز از عنوان قهرمانی دفاع کرد. تدارک بازی در 22 جولای آغاز شد، زمانی که در طول کنفرانس مطبوعاتی سامراسلم، اریک بیشوف، مدیر کل راو، اعلام کرد که تریپل اچ از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر گلدبرگ در مسابقه انفرادی در سامراسلم دفاع خواهد کرد.

در اپیزود 4 آگوست راو، بیشوف شرایط مسابقه را به قوانین رد صلاحیت تغییر داد. بعداً در طول اپیزود، استون کلد استیو آستین، مدیر کل، اعلامیه بیشوف را تغییر داد و بیان کرد که مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان در مسابقه حذفی چمبر برگزار می‌شود و تریپل اچ از عنوان خود در برابر گلدبرگ، جریکو، نش، اورتون و مایکلز دفاع می‌کند.دانلود سامراسلم 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.