دانلود سامراسلم 2004

دانلود سامراسلم 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2004 : SummerSlam 2004 هفدهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 15 آگوست 2004 در مرکز ایر کانادا در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد. نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش گرمای یکشنبه شب.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی در برند راو کریس بنوا در مقابل رندی اورتون برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که اورتون پس از اجرای یک RKO با پین فال برنده شد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری John “Bradshaw” Layfield (JBL) در مقابل The Undertaker برای قهرمانی WWE بود، که JBL پس از رد صلاحیت آندرتیکر برنده شد. مسابقات مشخص شده در آندر کارت شامل کورت آنگل در مقابل ادی گوئررو و تریپل اچ در مقابل یوجین بود.

داستان

دعوای اصلی در سامراسلم در برند راو بین کریس بنوا و رندی اورتون بود که این دو بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان درگیر شدند. در انتقام، بنوا تریپل اچ را شکست داد تا عنوان را حفظ کند.[8][9][10] در اپیزود 26 جولای Raw، اورتن برنده یک نبرد رویال 20 نفره شد و آخرین بار کریس جریکو را حذف کرد تا به عنوان مدعی شماره یک در SummerSlam تبدیل شود. همچنین در آن شب، بنوا تریپل اچ را در یک مسابقه 60 دقیقه ای مرد آهنی شکست داد تا با کمک یوجین عنوان قهرمانی را حفظ کند.

در اپیزود 2 آگوست Raw، Evolution (اورتون، باتیستا، و Ric Flair) Benoit، Edge و Jericho را در یک مسابقه تیمی شش نفره شکست داد، زمانی که اورتون به دنبال RKO بنوا را پین کرد.در اپیزود راو در 9 آگوست، بنوا با رد صلاحیت، اورتون و تریپل اچ را در یک مسابقه هندیکپ شکست داد.دانلود سامراسلم 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.