دانلود سامراسلم 2005

دانلود سامراسلم 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2005 : SummerSlam 2005 هجهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 21 آگوست 2005 در مرکز MCI در واشنگتن دی سی برگزار شد. نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش یکشنبه شب گرما.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی برند راو هالک هوگان در مقابل شاون مایکلز بود که هوگان پس از اجرای یک لگ دراپ با پین فال پیروز شد. مسابقه غالب در نام تجاری اسمک‌دان، مسابقه No Holds Barred برای قهرمانی سنگین وزن جهان بین باتیستا و جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) بود که باتیستا پس از اجرای دو بمب باتیستا با پین فال پیروز شد و دومی روی پله های حلقه فولادی بود. یکی دیگر از مسابقات اولیه در برند راو برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین جان سینا و کریس جریکو بود که سینا پس از اجرای یک FU با پین فال پیروز شد. مسابقه اصلی روی آندرکارد یک مسابقه نردبانی برای حضانت دومینیک پسر ری میستریو بین میستریو و ادی گوئررو بود که میستریو با بازیابی کیف آویزان بالای حلقه برنده شد.

داستان

دشمنی اصلی در سامراسلم در برند راو بین هالک هوگان و شاون مایکلز بود. دشمنی بین مایکلز و محمد حسن و دایوری در اپیزود 4 آوریل راو آغاز شد، زمانی که حسن و دایوری به مایکلز حمله کردند. مایکلز خواستار مسابقه ای در برابر این دو شد، اما تنها در صورت یافتن شریک به او یک مسابقه داده می شد. هوگان در نهایت شریک مایکلز شد و آنها حسن و دایوری را در بک‌لش شکست دادند. هوگان دوباره تا 4 ژوئیه قسمت Raw در بخش تاک شوی Carlito’s Carlito’s Cabana ظاهر نشد. کارلیتو به همراه کرت انگل در مورد بروک دختر هوگان اظهار نظر کردند و در نهایت به او حمله کردند. مایکلز برای کمک به هوگان بیرون آمد و کارلیتو و آنگل را در یک مسابقه در همان شب شکست دادند.

در این مسابقه هوگان و مایکلز پیروز شدند. در طول ژست پس از مسابقه، مایکلز هوگان را با سوپر لگد زد که هوگان را به زمین زد و برای اولین بار از زمان بازگشت به شرکت در سال 2002 پاشنه مایکلز را برگرداند. هفته بعد، مایکلز هوگان را برای مسابقه ای در سامراسلم به چالش کشید، که هوگان پذیرفت.دانلود سامراسلم 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.