دانلود سامراسلم 2008

دانلود سامراسلم 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2008 : SummerSlam 2008 بیست و یکمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 17 اوت 2008 در Conseco Fieldhouse در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد. این اولین PPV دوران PG بود، اگرچه هیچ کس در آن زمان متوجه آن نشد زیرا هنوز دو رقابت پرخاشگر بی رحمانه وجود داشت که یکی از آنها در این رویداد به پایان رسید. انتقال به عصر PG در قسمت بعدی دوشنبه شب راو بیشتر قابل توجه بود. همچنین اولین پخش SummerSlam PPV با کیفیت بالا بود.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد به چشم می خورد. این رویداد دارای یک سوپر کارت بود، برنامه‌ریزی بیش از یک رویداد اصلی. اولین مسابقه با کشتی‌گیرانی از برند اسمک‌دان، شاهد شکست آندرتیکر بر اج در جهنم در سلول بود، مسابقه‌ای که هر دو مرد در یک رینگ با یک سلول فولادی مسقف به مبارزه پرداختند. در رویداد اصلی دیگر کشتی گیرانی از برند راو حضور داشتند که در آن باتیستا جان سینا را در یک مسابقه کشتی استاندارد شکست داد. سه مسابقه برجسته در آندرکارت برنامه ریزی شده بود.

در یک مسابقه استاندارد از اسمکدان، قهرمان دبلیو دبلیو ای تریپل اچ رقیب گریت خالی را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند. یکی دیگر از مسابقات استاندارد شامل کشتی گیرانی با نام تجاری راو بود، که در آن قهرمان سنگین وزن جهان سی ام پانک، رقیب جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند. تنها سهم برند ECW در این کارت باعث شد که مت هاردی قهرمان ECW مارک هنری را با رد صلاحیت شکست دهد، در نتیجه قوانین WWE، هاردی این عنوان را به دست نیاورد زیرا آنها فقط از طریق pinfall یا سابمیشن به دست می‌آیند.

داستان

رقابت اصلی برند اسمکدان بین اج و آندرتیکر بود. در طول سال 2008، این دو قبلا در چهار مسابقه پرداخت به ازای نمایش بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان مبارزه کرده بودند. این دو در نهایت در یک مسابقه میز، نردبان و صندلی در یک شب ایستاده برای قهرمانی سنگین وزن جهان با یکدیگر روبرو خواهند شد. یک شرط اضافی به مسابقه اضافه شد که در آن، اگر آندرتیکر مسابقه را ببازد، از WWE اخراج می شود. Edge برنده مسابقه شد، بنابراین The Undertaker مجبور شد WWE را به عنوان بخشی از خط داستانی ترک کند.دانلود سامراسلم 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.