دانلود سامراسلم 2009

با کیفیت تضمینی و لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2009 : SummerSlam 2009 بیست و دومین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 23 آگوست 2009 در استیپلز سنتر در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد. و اولین رویداد از شش رویداد متوالی سامراسلم بود که در این عرصه برگزار شد. این آخرین SummerSlam بود که شامل نام تجاری ECW بود.این رویداد 369000 خرید دریافت کرد که کمتر از رقم SummerSlam 2008 که 477000 خرید بود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در کارت این رویداد به رقابت پرداختند. رویدادهای اصلی این شب شامل شکست سی ام پانک جف هاردی در مسابقه میز، نردبان و صندلی برای قهرمانی سنگین وزن جهان برای سومین بار بود. رندی اورتون پس از چندین بار شروع مجدد مسابقه، قهرمانی WWE را در برابر جان سینا حفظ کرد. حفظ قهرمانی ECW در برابر ویلیام ریگال، و تریپل اچ از D-Generation X و شاون مایکلز، کودی رودز و تد دیبیاس جونیور از The Legacy را شکست دادند. همچنین در نمایش، قهرمان بین قاره‌ای WWE، ری میستریو جونیور، دالف زیگلر و کریس جریکو و The Big را شکست داد. شو از قهرمانی Unified WWE Tag Team در برابر Cryme Tyme دفاع کرد.

داستان

در اپیزود 27 جولای Raw، شکیل اونیل، مجری مهمان برنامه و بازیساز داستان، فاش کرد که رندی اورتون از قهرمانی دبلیو دبلیو ای در برابر برنده چالش Beat the Clock دفاع می کند. که مشخص می شد کدام یک از پنج رقیب می توانند. حریف خود را در سریعترین زمان شکست دهید: مارک هنری، مونتل وونتاویوس پورتر (MVP)، تریپل اچ، جک سواگر یا جان سینا. هنری با شکست کارلیتو در 6:49 سرعت را به دست آورد، در حالی که MVP، Triple H و Swagger نتوانستند حریفان خود را شکست دهند. سینا با شکست دادن Miz زمان هنری را شکست داد و حریف اورتون در سامراسلم شد.

رقابت اصلی برند اسمکدان که وارد سامراسلم شد. بین جف هاردی و سی ام پانک در ادامه درگیری آنها بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان بود. خصومت از Extreme Rules نشأت می‌گیرد. زمانی که پانک به مسابقه عنوان تضمینی که با پیروزی در بازی Money in the Bank ladder در برابر هاردی به دست آورده بود. استفاده کرد و او را برای عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان شکست داد.دانلود سامراسلم 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.