دانلود سامراسلم 2010

دانلود سامراسلم 2010 با کیفیت تضمینی و لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2010 : SummerSlam 2010 بیست و سومین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد برای دومین سال متوالی در 15 آگوست 2010 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد.سامر اسلم 350000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که نسبت به 369000 خریدی که در رویداد سال 2009 به دست آمد کاهش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

ر این رویداد 6 مسابقه برگزار شد. رویدادهای اصلی این شب عبارتند از: شکست تیم دبلیو دبلیو ای بر نکسوس در یک مسابقه تگ تیمی حذفی 7 به 7، شکست رندی اورتن از طریق رد صلاحیت برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای، حتی اگر شیموس عنوان قهرمانی را حفظ کرد. ملینا قهرمان دیواس در برابر آلیشیا فاکس شد. ، کین قهرمانی سنگین وزن جهان را در برابر ری میستریو حفظ کرد. دیگر مسابقاتی که در این نمایش به نمایش درآمدند، قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای، دالف زیگلر در مقابل کوفی کینگستون بود. اما بدون مسابقه به پایان رسید در حالی که بیگ شو در یک مسابقه سه به یک هندیکپ، The Straight Edge Society (سی ام پانک، جوی مرکوری و لوک گالوز) را شکست داد.

داستان

مسابقات کشتی حرفه‌ای در سامرا اسلم شامل کشتی‌گیران حرفه‌ای بود. که به عنوان شخصیت‌هایی در رویدادهای برنامه‌نویسی از پیش تعیین‌شده توسط تبلیغات میزبانی، World Wrestling Entertainment (WWE) اجرا می‌کردند. داستان‌های بین شخصیت‌ها در برنامه‌های تلویزیونی هفتگی WWE با برندهای راو و اسمک‌دان تولید شد. – بخش‌های خط داستانی که در آن WWE کارمندان خود را به برنامه‌های مختلف اختصاص داد.

رقابت اصلی که از برند راو وارد سامراسلم می شد، بین قهرمان شیمس و رندی اورتون بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در اپیزود 19 جولای راو، اورتن در یک مسابقه تهدید سه گانه اج و کریس جریکو را شکست داد. و مدعی شماره یک قهرمانی شیمس WWE در سامراسلم شد. در اپیزود 9 آگوست راو، مدیر کل ناشناس راو دو شرط به مسابقه اضافه کرد. که هرکس در این مسابقه دخالت کند برای مدت نامعلومی محروم خواهد شد. و در صورت شکست اورتون، در حالی که شیمس قهرمان است، مسابقه دیگری برای قهرمانی دریافت نخواهد کرد.دانلود سامراسلم 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.