دانلود سامراسلم 2016

دانلود سامراسلم 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2016 : SummerSlam 2016 بیست و نهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 21 آگوست 2016 در مرکز بارکلیز در بروکلین، نیویورک برای دومین سال متوالی برگزار شد. این اولین رویداد PPV بود که پس از گسترش نام تجاری، که در ماه جولای مجدداً معرفی شد، برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

دوازده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، که یک مسابقه بین برند بود، براک لزنر از راو با ناک اوت فنی، رندی اورتون از اسمکدان را شکست داد. در یک مسابقه خیمه شب بازی دیگر، “شاه شیطان” فین بالر ست رولینز را شکست داد و اولین قهرمان جهانی WWE شد، که به عنوان قهرمانی جهان راو معرفی شد. در دیگر مسابقات برجسته، دین امبروز موفق شد دالف زیگلر را شکست دهد تا قهرمانی جهانی دبلیو دبلیو ای اسمکدان را حفظ کند و ای جی استایلز جان سینا را در یک مسابقه انفرادی شکست دهد.

داستان

در 5 ژوئن، دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای به براک لزنر “فرصتی یکباره” داد تا به مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی در UFC 200 در 9 جولای بازگردد، در حالی که همچنین تایید کرد که لزنر در SummerSlam شرکت خواهد کرد. در قسمت 7 جولای اسمکدان، حریف لزنر در سامراسلم. به عنوان رندی اورتن اعلام شد که در حال بازگشت از مصدومیت بود. WWE مسابقه را به عنوان “15 سال در حال ساخت” اعلام کرد.

در 15 ژوئیه، WWE تایید کرد که بازی همچنان برگزار می شود، علیرغم اطلاعیه USADA در رابطه با مبارزه UFC لزنر. نشات گرفته از یک نمونه خارج از رقابت جمع آوری شده در 28 ژوئن، که آزمایش آن برای یک ماده ممنوعه مثبت بود. نمونه دومی که در رقابت در 9 ژوئیه گرفته شد نیز برای همان ماده ممنوعه مثبت آزمایش شد که گمان می رود هیدروکسی کلومیفن باشد، در نمونه قبلی کشف شد.دانلود سامراسلم 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.