دانلود سامراسلم 2017

دانلود سامراسلم 2017 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2017 : SummerSlam 2017 سیمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 20 آگوست 2017 در مرکز بارکلیز در بروکلین، نیویورک برای سومین سال متوالی برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

سیزده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش کیک آف. این رویداد هشت مسابقه قهرمانی را به نمایش گذاشت که بیشترین آنها برای یک رویداد سامراسلم بود که در آن پنج عنوان قهرمانی تغییر کردند. در رویداد اصلی، براک لزنر براون استرومن، رومن رینز و ساموآ جو را در یک مسابقه چهار جانبه مهلک شکست داد تا قهرمانی جهانی راو حفظ کند و در مسابقه ماقبل آخر، جیندر محل با شکست شینسوکه ناکامورا، قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد.

در دیگر مسابقات برجسته، ای جی استایلز کوین اونز را شکست داد تا قهرمانی اسمکدان در ایالات متحده را حفظ کند، در مسابقه ای که شین مک ماهون به عنوان داور ویژه میهمان حضور داشت، دین امبروز و ست رولینز سزارو و شیمس را شکست دادند و قهرمانی راو تگ تیم را به دست آوردند و ساشا بنکس شکست خورد. الکسا بلیس برای چهارمین رکورددار قهرمانی دیواز خام خود.

داستان

در اپیزود 19 ژوئن راو، رومن رینز خود را به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی جهانی در سامراسلم معرفی کرد. بعداً همان شب، براون استرومن بازگشت و بازی رینز را در مقابل ساموآ جو هزینه کرد و رینز را به مسابقه آمبولانسی در Great Balls of Fire دعوت کرد.در این رویداد، استرومن رینز را شکست داد، اما رینز با قفل کردن استرومن در آمبولانس و تصادف با آن، او را خونین و مجروح کرد، در حالی که براک لزنر جو را شکست داد تا قهرمانی جهانی را حفظ کند.

شب بعد در راو، زمانی که کرت آنگل، مدیر کل راو قصد داشت برنامه های خود را برای مسابقه قهرمانی لزنر در سامراسلم فاش کند، رینز قطع کرد و خواستار مسابقه شد. جو سپس بیرون آمد و خواستار یک مسابقه مجدد بود. سپس رینز و جو برای یک مسابقه مدعی شماره یک برنامه ریزی شدند. در طول مسابقه، استرومن بازگشت و به رینز و جو حمله کرد و در نتیجه مسابقه بدون مسابقه برگزار نشد.دانلود سامراسلم 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.