دانلود سامراسلم 2020

دانلود سامراسلم 2020 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2020 : SummerSlam 2020 سی و سومین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 23 آگوست 2020 از WWE ThunderDome برگزار شد. که در مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا میزبانی شد. و اولین پرداخت به ازای WWE بود که از حباب ایمنی زیستی ThunderDome پخش شد. همچنین این اولین سامراسلم از سال 2011 بود که براک لزنر را که در شش سال گذشته و در سال 2012 در مسابقه اصلی شرکت کرد، حضور نداشت.

این مراسم ابتدا قرار بود در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شود. اما به دلیل همه‌گیری COVID-19، مارتی والش، شهردار بوستون، تعلیق همه تجمعات بزرگ را اعلام کرد. و هیچ مجوزی برای رویدادی صادر نخواهد شد. از اواسط مارس، WWE اکثر برنامه‌های خود را از مرکز اجرای WWE در اورلاندو بدون حضور هیچ طرفداری به دلیل همه‌گیری ارائه کرده بود. با انتقال به Amway Center، SummerSlam اولین رویداد مهم WWE بود که از ماه مارس خارج از مرکز پرفورمنس برگزار شد. اگرچه هنوز از نظر فیزیکی طرفدارانی در آن حضور نداشتند. در عوض، طرفداران می‌توانستند از طریق صحنه‌سازی ThunderDome Arena حضور پیدا کنند. و به‌طور مجازی روی تابلوهای LED در سالن دیده شوند.

نتایج مسابقات رویداد

این کارت شامل هشت مسابقه بود، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، که مسابقه اصلی اسمک‌دان بود. بری وایت براون استرومن را شکست داد. و برای دومین بار قهرمان جهانی شد. پس از مسابقه، رومن رینز پس از وقفه ای پنج ماهه بازگشت. و به هر دو نفر حمله کرد و برای اولین بار از سال 2014 پاشنه پا را برگرداند. در مسابقه ماقبل آخر که بازی اصلی راو بود، درو مک اینتایر رندی اورتن را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.

در دیگر مسابقات برجسته، مندی رز سونیا دیویل را در مسابقه بدون دیسکالیفیکیشن بازنده برگ دبلیو دبلیو دبلیو ای شکست داد. و آسوکا با شکست دادن ساشا بنکس، پس از باخت مسابقه خود در برابر بیلی برای قهرمانی دیواز اسمکدان در مبارزه افتتاحیه، برای دومین بار قهرمان مسابقات قهرمانی دیواز خام شد. این رویداد همچنین برای اولین حضور پسر ری میستریو، دومینیک میستریو در داخل رینگ، که در یک مبارزه خیابانی با ست رولینز در یک تلاش شکست خورده مبارزه کرد، قابل توجه بود.

داستان

در Money in the Bank، براون استرومن قهرمانی جهانی را در برابر بری وایات، که به عنوان شخصیت فایرفلای فان هاوس او کشتی گرفت، حفظ کرد. پس از چند هفته غیبت، وایات در قسمت 19 ژوئن اسمکدان بازگشت، اما استرومن او را قطع کرد. وایات اظهار داشت که رقابت آنها به تازگی شروع شده است. و قبل از اینکه به عنوان شخصیت رهبر فرقه قدیمی خود در خانواده وایات ظاهر شود. که قبلاً شامل استرومن می شد و استرومن در ابتدا اولین حضور خود در WWE را داشت.دانلود سامراسلم 2020 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.