دانلود سامراسلم 2006

دانلود سامراسلم 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2006 : SummerSlam 2006 نوزدهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 20 اوت 2006 در باغ TD Banknorth در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این اولین پرداخت به ازای بین برند است که شامل برند ECW می شود.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی در برند راو، اج را در برابر جان سینا برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای نشان داد که اج پس از ضربه زدن به پشت سر سینا با یک جفت بند برنجی، با پین فال پیروز شد. مسابقه اصلی در اسمکدان! این برند برای قهرمانی سنگین وزن جهان، کینگ بوکر را در برابر باتیستا قرار داد، که باتیستا با رد صلاحیت به دنبال دخالت ملکه شارمل برنده شد. مسابقه اولیه در نام تجاری ECW با The Big Show در برابر Sabu در یک مسابقه قوانین شدید برای مسابقات قهرمانی جهانی ECW قرار گرفت. بیگ شو پس از پین زدن سابو به دنبال چوکسلم از طریق جدول، مسابقه را برد و عنوان را حفظ کرد. آندرکارت شامل D-Generation X (DX) (Triple H و Shawn Michaels) در برابر وینس و شین مک ماهون و همچنین هالک هوگان در برابر رندی اورتون بود که آخرین مسابقه هوگان در WWE بود.

چندین مورد از دشمنی های موجود پس از این رویداد ادامه یافت. D-Generation X به درگیری با McMahons ادامه داد و ماه بعد آنها و The Big Show in a Hell in a Cell مسابقه را شکست داد. خصومت بین باتیستا و کینگ بوکر نیز ادامه یافت و این دو به عنوان بخشی از یک مسابقه چهار جانبه مرگبار در No Mercy روبرو شدند که بوکر برنده شد. ماه بعد، در Unforgiven، جان سینا Edge را در یک مسابقه میز، نردبان و صندلی شکست داد و قهرمان WWE شد و داستان خود را به پایان رساند.

داستان

دعوای اصلی در بازی SummerSlam در Raw بین WWE Champion Edge و John Cena بود. اج در اپیزود 3 جولای راو، قهرمان آن زمان راب ون دام و سینا را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد. هفته بعد در راو، پس از شکست دادن شلتون بنجامین، سینا به اج حمله کرد که تفسیری برای مسابقه ارائه می کرد. با این حال، اج با سینا مبارزه کرد و یک Edgecution و سپس یک نیزه را اجرا کرد.

بعداً در همان شب، به عنوان بخشی از داستان، سینا به اج و لیتا، دوست دختر اج، در هتل آنها حمله کرد. در نسخه 15 جولای رویداد اصلی شنبه شب XXXIII، سینا برای قهرمانی WWE با اج روبرو شد. سینا پس از مداخله لیتا و سیلی زدن به داور مسابقه را با محرومیت برد. از آنجایی که یک قهرمانی نمی تواند از طریق شمارش یا دیسکالیفینگ دست به دست شود، ادج عنوان را حفظ کرد. پس از مسابقه، سینا به اج حمله کرد و یک FU را از طریق جدول پخش انجام داد.دانلود سامراسلم 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.