دانلود سامراسلم 2007

دانلود سامراسلم 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2007 : SummerSlam 2007 بیستمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 26 آگوست 2007 در Continental Airlines Arena در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. بلیت های SummerSlam در 30 دسامبر 2006 به فروش رفت و در 40 دقیقه فروخته شد.

نتایج مسابقات رویداد

دشمنی اصلی، یک رقابت صحنه‌ای بین کشتی‌گیران، که از برند راو به رویداد می‌رفت، بین جان سینا و رندی اورتن بود. در قسمت 23 جولای راو، جاناتان کوچمن اورتن را به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی دبلیو دبلیو ای معرفی کرد. در طول هفته های بعدی، اورتون سینا را با مداخله و حمله به او در طول مسابقات خود تحریک کرد. از اسمکدان!، دشمنی غالب بین خالی بزرگ و باتیستا بود. پس از اینکه خالی در یک مسابقه Triple Threat باتیستا و کین را شکست داد، تئودور لانگ خالی را برای دفاع از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر باتیستا در سامرا اسلم رزرو کرد. دشمنی اصلی ECW بین جان موریسون و سی ام پانک بود. پانک با شکست دادن موریسون در مسابقه 15 دقیقه شهرت، به مدعی شماره یک قهرمانی ECW در سامراسلم تبدیل شد.

چندین مورد از دشمنی های موجود پس از این رویداد ادامه یافت. قابل ذکر است که سی ام پانک همچنان با جان موریسون روبرو شد و او را برای قهرمانی ECW در ماه بعد در ECW در Sci Fi شکست داد. روز بعد از سامراسلم، اورتن، به عنوان بخشی از فیلمنامه، در مسابقه بین سینا و کینگ بوکر دخالت کرد و با حمله به پدر سینا، دشمنی را تشدید کرد. خالی و باتیستا در Unforgiven، پرداخت به ازای نمایش زیر، به عنوان بخشی از یک مسابقه تهدید سه گانه با یکدیگر روبرو شدند. باتیستا در این مسابقه پیروز شد و قهرمان سنگین وزن جهان شد.

داستان

خط داستانی اصلی اسمکدان! نام تجاری بین The Great Khali و Batista در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود. در اپیزود 6 جولای اسمکدان!، خالی یک چالش آزاد برای مسابقه در The Great American Bash صادر کرد که در اواخر همان شب توسط باتیستا پذیرفته شد. در اسمکدان! هفته بعد، بازی خالی و باتیستا پس از امضای قرارداد رسمی شد.

در همان شب، Edge قهرمان سنگین وزن جهان، که قرار بود برای عنوان قهرمانی در The Great American Bash به مصاف کین برود، پس از اینکه کین جشن خود را به سبک Mardi Gras قطع کرد، دچار آسیب دیدگی مشروع – پارگی عضله سینه چپ شد. در اپیزود 20 جولای اسمکدان!، اج مجبور شد به دلیل شدت آسیب دیدگی، مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان را ترک کند.دانلود سامراسلم 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.