دانلود سامراسلم 2011

دانلود سامراسلم 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2011 : SummerSlam 2013 بیست و چهارمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در 14 آگوست 2011 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برای سومین سال متوالی برگزار شد. این آخرین رویداد پرداخت به ازای هر نمایش WWE بود که قبل از انحلال افزونه اصلی برند برگزار شد. که در مارس 2002 معرفی شد، اگرچه تقسیم برند در جولای 2016 مجدداً معرفی شد.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد شامل هشت مسابقه بود که یکی از آنها در پیش نمایش بود. در رویداد اصلی، قهرمان دبلیو دبلیو ای سی ام پانک، جان سینا، قهرمان دبلیو دبلیو ای را شکست داد. و با تریپل اچ به عنوان داور ویژه میهمان، قهرمان دبلیو دبلیو دبلیو ای شد. و پس از آن، آلبرتو دل ریو کیف پول خود را نقد کرد و سی ام پانک را شکست داد و برنده جایزه شد. قهرمانی دبلیو دبلیو ای در یک مسابقه برجسته دیگر، رندی اورتن کریستین را در یک مسابقه No Holds Barred شکست داد و دوباره قهرمان سنگین وزن جهان شد.

سامر اسلم جمعیتی متشکل از 17404 طرفدار را در Staples Center در لس آنجلس جذب کرد. و بیش از 1 میلیون دلار به دست آورد و بالاترین درآمد سامراسلم را که در Staples Center برگزار شد. را به خود اختصاص داد. این رویداد 296000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید را به دست آورد که نسبت به 350000 خرید در سال گذشته کاهش داشت.

داستان

دشمنی اصلی که از برند اسمکدان به سامراسلم وارد شد، بین کریستین و رندی اورتون، بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان کریستین بود. در مسابقات Extreme Rules در ماه می، کریستین آلبرتو دل ریو را در یک مسابقه نردبانی شکست داد. و برای اولین بار قهرمان سنگین وزن جهان شد، اما در قسمت 6 می اسمکدان آن را به اورتون باخت. پس از دو تلاش ناموفق برای بازپس گیری عنوان از اورتون در پرداخت به ازای بیش از حد و مجازات کاپیتول، سرانجام کریستین برای دومین بار در رویداد Money in the Bank در ماه جولای، پس از تف به صورت اورتون قهرمان شد.دانلود سامراسلم 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.