دانلود سایبر ساندی 2008

دانلود سایبر ساندی 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سایبر ساندی 2008 : Cyber Sunday 2008 پنجمین رویداد سایبر ساندی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 26 اکتبر 2008 در مرکز US Airways در فینیکس، آریزونا برگزار شد. موضوع این رویداد این بود که هواداران می توانند در مورد جنبه های خاصی از هر مسابقه رای دهند.

در حالی که این پنجمین رویداد در گاهشماری این PPV تعاملی بود، سومین رویداد با عنوان یکشنبه سایبری بود زیرا دو رویداد اول سه شنبه تابو نام داشتند. در سال 2009، سایبر ساندی با حقوق لاف زدن جایگزین شد.این رویداد 153000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که کمتر از رویداد سال قبل بود. همچنین اولین پخش PPV سایبر یکشنبه با کیفیت بالا بود.هشت مسابقه کشتی حرفه ای و یک بخش متفرقه در کارت این رویداد مشخص شده بود.

داستان

دشمنی اصلی برند راو بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود. در 6 اکتبر 2008، اپیزود راو، مدیر کل مایک آدامل اعلام کرد که قهرمان سنگین وزن جهان، کریس جریکو، از عنوان خود در برابر باتیستا در یک مسابقه کشتی استاندارد، که به عنوان مسابقه انفرادی نیز شناخته می‌شود، دفاع می‌کند. که در آن یک داور میهمان رای خواهد داد. توسط طرفداران WWE; نامزدهای این پست رندی اورتون، شاون مایکلز و استون کلد استیو آستین بودند. اوایل آن شب، همچنین اعلام شد که سانتینو مارلا از قهرمانی بین قاره‌ای خود در دبلیو دبلیو ای در برابر قهرمان بین قاره‌ای که طرفداران دبلیو دبلیو ای به آن رای داده بودند، دفاع خواهد کرد. نامزدها رادی پایپر، گلدوست یا مرد هونکی تانک بودند.

رقابت اصلی برند اسمکدان بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در اپیزود 10 اکتبر 2008 اسمکدان اعلام شد که قهرمان دبلیو دبلیو ای تریپل اچ از عنوان خود در برابر جف هاردی یا ولادیمیر کوزلوف در یک مسابقه انفرادی یا در یک مسابقه تریپل تهدید دفاع می کند. یک مسابقه استاندارد که هر دو هاردی و کوزلوف در آن حضور دارند. . بعداً همان شب همچنین اعلام شد که The Big Show در یک مسابقه انتخابی از سوی طرفداران، که شامل یک مسابقه حذفی، مسابقه “I Quit” یا یک مسابقه Last Man Standing بود، با The Undertaker روبرو خواهد شد.دانلود سایبر ساندی 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.