دانلود سروایور سریز 1988

دانلود سروایور سریز 1988 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1988 : این رویداد دومین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 24 نوامبر 1988 (شب شکرگزاری در ایالات متحده) برای دومین سال متوالی در Richfield Coliseum، در شهر Richfield، اوهایو برگزار شد. در این مراسم چهار مسابقه به رقابت پرداختند.

مسابقات

رویداد اصلی یک مسابقه ده نفره در سروایور سریز بین تیمی تحت کاپیتان مگا پاورز (هالک هوگان و قهرمان سنگین وزن WWF ماچو من رندی ساویج) و تیمی به کاپیتانی برج های دوقلو (اکیم و بیگ باس من) بود. هوگان و ساویج بازماندگان این مسابقه بودند. آندرکارت شامل سه مسابقه دیگر سروایور سریز بود.

داستان

دشمنی اصلی که به سروایور سریز سرازیر می شود، قدرت های مگا (هالک هوگان و قهرمان سنگین وزن جهانی WWF رندی ساویج)، هرکول، کوکو بی ور، و هیلبیلی جیم را در مقابل برج های دوقلو (آکیم و مرد رئیس بزرگ)، تد دیبیاس، هاکو قرار داد. ، و خروس قرمز. هوگان و ساویج این اتحاد را در رسلمنیا IV در مارس 1988 تشکیل دادند، پس از اینکه هوگان به ساویج در شکست دادن دیبیاس در فینال مسابقات برای قهرمانی خالی WWF کمک کرد. دیبیاس و آندره غول در مراسم افتتاحیه سامراسلم در ماه آگوست با هوگان و ساویج روبرو شدند، جایی که مگا پاورز پیروز شد.

DiBiase قرارداد آندره را از Heenan در مراسم افتتاحیه رویال رامبل در ژانویه خریداری کرده بود. در اواخر سال 1988، DiBiase قرارداد دیگری را از Heenan خرید، قرارداد هرکول، که یک نیروی قدرتمند در WWF بود.دانلود سروایور سریز 1988 همچنین دانلود آرشیو کامل سروایور سریز با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.