دانلود Survivor Series 1990 چهارمین شو سال 1990 مین اونت این شو مسابقه ویژه سروایور سریز بوده.این شو رو با کیفیت نرمال و مسابقات جدای اون رو با کیفیت HD قرار خواهم داد (به زودی..) اگر به دنبال کیفیت بالا هستید مسابقات جدا رو دانلود کنید.آدرس های آینده با افزودن دو به آدرس کنونی در دسترس خواهد بود.اگر در WweModern.ir هستید آدرس آینده برابر WweModern2.ir خواهد بود.برای آسونی کار خود به کانال تلگرام ما بپیوندید.

|بک کاور|

 

 

 

 

سایر پست های سامراسلم

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1990 : این رویداد چهارمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در روز شکرگزاری در 22 نوامبر 1990 در مرکز مدنی هارتفورد در هارتفورد، کانکتیکات برگزار شد. هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده.

نتایج مسابقات

این رویداد به‌خاطر اولین نمایش The Undertaker روی صفحه، که به یکی از پرکارترین چهره‌های شرکت تبدیل شد، شناخته شده است.علاوه بر این، گروهبان. اسلتر که سپس نقش یک همدرد عراقی را به تصویر می‌کشد، در عملیات سپر صحرا به نیروهای نظامی مستقر در عراق برای شکرگزاری توهین کرد.رندی سوج در مصاحبه ای، The Ultimate Warrior را برای قهرمانی سنگین وزن WWF جهانی به چالش کشید. هاکو جایگزین ریک رود شد که WWF را به دلیل اختلاف حقوقی ترک کرده بود. در خط داستانی، او توسط جک تونی، رئیس WWF به دلیل توهین به مادر Big Boss Man تعلیق شد. بوریس ژوکوف جایگزین آکیم شد که در ماه اکتبر WWF را ترک کرده بود.

آندرتیکر برای 30 سال آینده برای WWF (که در سال 2002 به WWE تغییر نام داد) کشتی می‌گیرد و رکوردی را در طول عمر این شرکت ثبت می‌کند. مراسم بازنشستگی او دقیقا 30 سال بعد در سریال Survivor 2020 برگزار شد.

ادامه نتایج

ای آندرتیکر به سرعت با طرفداران کنار آمد زیرا در ماه های اول حضورش در WWF به راحتی از پس رقابت با کارت های پایین برآمد. او اولین دعوای اصلی خود را با The Ultimate Warrior اندکی پس از رسلمنیا VII آغاز کرد. آندرتیکر برای 30 سال آینده برای WWF (که در سال 2002 به WWE تغییر نام داد) کشتی می‌گیرد و رکوردی را در طول عمر این شرکت ثبت می‌کند. او به یکی از مهم ترین و محبوب ترین ستاره های آنها تبدیل می شود و در نهایت به جایگاه نمادین می رسد. مراسم بازنشستگی او در سری Survivor 2020 برگزار شد، دقیقا 30 سال بعد، و سرفصل کلاس تالار مشاهیر WWE در سال 2022 بود.

گروهبان Slaughter و Randy Savage هر دو با Ultimate Warrior برای قهرمانی WWF مبارزه کردند. اسلتر و مدیرش، ژنرال عدنان، همچنین چندین تبلیغ ضد آمریکایی و طرفدار عراق را قطع کردند – همه در زمانی پخش می شد که ایالات متحده درگیر عملیات سپر صحرا بود، همه اینها برای ایجاد گرما برای مسابقه او با واریور در رویال 1990 بود.دانلود سروایور سریز 1992 همچنین دانلود آرشیو کامل سروایور سریز با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.