دانلود سروایور سریز 1991

دانلود سروایور سریز 1991 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1991 : این رویداد پنجمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در شب عید شکرگزاری در 27 نوامبر 1991 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد. این اولین سری Survivor بود که یک مسابقه انفرادی از هر نوع را برگزار کرد، که به عنوان رویداد اصلی که در آن آندرتیکر هالک هوگان را شکست داد و قهرمانی سنگین وزن WWF جهانی شد. آندرکارت شامل چهار مسابقه حذفی سنتی سری Survivor بود.

نتایج مسابقات

آندرتیکر (با پل بیرر) هالک هوگان را شکست داد و پسران ناپسند (برایان نابز و جری ساگز) و برادران بورلی (با و بلیک) (با جیمی هارت و نابغه) راکرز (شان مایکلز و مارتی جنتی) و بوش هاکرز را شکست دادند. (لوک و بوچ) Big Boss Man و The Legion of Doom (Hawk and Animal) Irwin R. Schyster و The Natural Disasters (زلزله و تایفون) (با جیمی هارت) را شکست دادند.

داستان

رویداد اصلی که به این رویداد می رفت بین هالک هوگان قهرمان فدراسیون جهانی کشتی و The Undertaker برای قهرمانی فدراسیون جهانی کشتی بود. هوگان قهرمانی فدراسیون جهانی کشتی را در رسلمانیا 7 پس گرفت. آندرتیکر اولین بار در فدراسیون جهانی کشتی در سری بازمانده سال قبل بازی کرد. آندرتیکر از زمان آغاز به کار، هنوز در یک مسابقه تلویزیونی قرار نگرفته بود (اگرچه او چندین بار در نمایش‌های تلویزیونی نمایش‌نشده در عرصه تلویزیونی متحمل چندین شکست شد). این باعث شد که او در مسابقات قهرمانی هوگان، مسابقه را به عنوان “بزرگترین چالش” اعلام کرد.دانلود سروایور سریز 1991 همچنین دانلود آرشیو کامل سروایور سریز با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.