دانلود سروایور سریز 1992

دانلود سروایور سریز 1992 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1992 : این رویداد ششمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در روز شکرگزاری در 22 نوامبر 1990 در مرکز مدنی هارتفورد در هارتفورد، کانکتیکات برگزار شد. هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده.

نتایج مسابقات

در آخرین مسابقه روی کارت، برت هارت قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF خود را در برابر شاون مایکلز حفظ کرد. این کارت همچنین شامل یک مسابقه بسیار تبلیغاتی بود که در آن تیم رندی ساویج و مستر پرفکت تیم ریک فلیر و ریزور رامون را با محرومیت شکست دادند. The Ultimate Warrior برای نمایش تبلیغ شد اما شرکت را ترک کرد و Perfect جایگزین او شد. همچنین دو مسابقه تخصصی به نمایش گذاشته شد: آندرتیکر در یک مسابقه تابوت در برابر کامالا پیروز شد، و The Big Boss Man در یک مسابقه میله ای نیلز را شکست داد.

برخی از مسابقات پس از اعلام اولیه تغییر کردند، زیرا چند کشتی گیر کمی قبل از رویداد WWF را ترک کردند. مسابقه قهرمانی WWF و مسابقه تگ تیم اصلی که توسط Savage و Perfect برنده شد، مورد تحسین قرار گرفت.

داستان

در SummerSlam 1992 در ماه اوت، The Undertaker کامالا را شکست داد.[19] هاروی ویپلمن، مدیر کامالا می خواست انتقام بگیرد، بنابراین یک مسابقه مجدد برای Survivor Series برنامه ریزی شد. این مسابقه به عنوان اولین مسابقه تابوت WWF معرفی شد،که در آن برنده بازنده را بعد از مسابقه در تابوت قرار می داد.دانلود سروایور سریز 1992 همچنین دانلود آرشیو کامل سروایور سریز با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.