دانلود سروایور سریز 1993

دانلود سروایور سریز 1993 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1993 : این رویداد هفتمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در شب روز شکرگزاری در 24 نوامبر 1993 در باغ بوستون در بوستون، ماساچوست برگزار شد. شش مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده.

نتایج مسابقات

این رویداد شامل چهار مسابقه حذفی تگ تیمی و یک مبارزه برای قهرمانی تگ تیم کشتی دودی کوهستانی بود. در مسابقه اصلی، All-Americans، تیمی متشکل از کشتی گیران صورت از ایالات متحده، در مقابل Fanatics خارجی، تیمی از کفش های پاشنه دار که نماینده کشورهای دیگر بود، رقابت کردند. زمانی که لکس لوگر آخرین نفر باقیمانده بود، همه آمریکایی‌ها برنده مسابقه شدند. در یک مسابقه undercard، چهار نفر از خانواده هارت با شاون مایکلز و گروهی از مردان نقابدار به رقابت پرداختند. طرح اولیه این بود که هارت ها با جری لاولر، که با او درگیر بودند، روبرو شوند، اما لاولر پس از متهم شدن به تجاوز به یک دختر 13 ساله اخراج شده بود، نتوانست در این مراسم حضور یابد هارت ها برنده مسابقه شدند، اما درگیری بین برت هارت و اوون هارت پس از مسابقه منجر به آن شد که اوون در سال بعد علیه خانواده روی بیاورد.

اکثریت دشمنی ها حل نشده باقی ماندند و به رویدادهای آینده ادامه یافتند. بام بام بیگلو قرار بود به مصاف رقیب اصلی خود، دوینک دلقک برود، اما تیم بیگلو در نهایت با چهار کشتی گیر دیگر روبرو شد که آرایش دلقکی داشتند. مسابقات از سری Survivor همچنین به ایجاد اختلاف برای رویال رامبل 1994، پرداخت به ازای بعدی WWF کمک کرد. رقابت ریزور رامون با ایروین آر شیستر در سری Survivor تشدید شد و منجر به دفاع رامون از قهرمانی بین قاره‌ای WWF خود در برابر شیستر در رویال رامبل شد. این رویداد همچنین آغاز دشمنی آندرتیکر با یوکوزونا بود و یوکوزونا از قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF در برابر The Undertaker در رویال رامبل 1994 دفاع کرد.

ادامه نتایج

در رویداد اصلی، تیم All-Americans که متشکل از لکس لوگر، تاتانکا و برادران اشتاینر (ریک استاینر و اسکات اشتاینر) بود، با متعصبان خارجی که متشکل از یوکوزونا، لودویگ بورگا و کبک ها (ژاک) بودند، روبرو شدند. و پیر). خط داستانی اصلی این مسابقه در تابستان همان سال آغاز شد که یوکوزونا، یک کشتی گیر سومو ژاپنی، هر ورزشکار آمریکایی را به چالش کشید تا در طی مراسمی در روز استقلال، او را روی عرشه کشتی USS Intrepid بادی اسلم کند. پس از اینکه چندین رقیب نتوانستند یوکوزونا را بلند کنند، لوگر از طریق هلیکوپتر وارد شد و آنچه را که “بادی اسلم در سراسر جهان شنیده می شود” با موفقیت اجرا کرد.

لوگر یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن جهانی یوکوزونا WWF در سامراسلم دریافت کرد. لوگر از طریق countout پیروز شد اما عنوان را بدست نیاورد.در رختکن پس از مسابقه، بورگا، یک کشتی گیر فنلاندی، جشن لوگر را با انتقاد از لوگر قطع کرد و درگیری جدیدی را آغاز کرد.برادران اشتاینر پاییز 1993 را با کبکرز، یک تیم تگ کانادایی، گذراندند. از زمانی که کبکی ها در 13 سپتامبر قهرمانی تگ تیم WWF را از Steiners بدست آوردند، آنها چندین بار با یکدیگر روبرو شده بودند.دانلود سروایور سریز 1993 همچنین دانلود آرشیو کامل سروایور سریز با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.