دانلود سروایور سریز 1995

دانلود سروایور سریز 1995 با کیفیت HD

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1995 : این رویداد نهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این توسط مبارزان کاراته میلتون بردلی ارائه شد. این رویداد در 19 نوامبر 1995 در USAir Arena در لندوور مریلند برگزار شد و اولین سروایور سریز بود که در یکشنبه شب برگزار شد. هر نسخه قبلی یا در روز شکرگزاری یا شب شکرگزاری انجام شده بود. این شرکت تا سال 2004 که تابو سه‌شنبه آغاز به کار کرد، یک رویداد پرداخت به ازای آخر هفته دیگر برگزار نخواهد کرد.

نتایج مسابقات

رویداد اصلی مسابقه بدون رد صلاحیت بین دیزل و برت هارت برای قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF بود. هارت با پین فال این مسابقه و عنوان قهرمانی را به دست آورد، سه بار قهرمان شد و به سلطنت 358 روزه دیزل پایان داد – طولانی ترین دوره دهه 1990.

آندرکارت شامل شاون مایکلز، احمد جانسون،بریتیش بولداگ، و سیچو سید در مقابل یوکوزونا، اوون هارت، ریزور رامون و دین داگلاس در یک مسابقه حذفی چهار به چهار سری Survivor، The Darkside (آندرتیکر، ساویو وگا، فاتو، و هنری گادوین) در مقابل رویالز (کینگ میبل، جری لاولر، آیزاک یانکم و هانتر هرست هلمزلی) در یک مسابقه حذفی چهار به چهار سری Survivor، گلدوست در مقابل بام بام بیگلو و برتا فی، آجا کونگ، توموکو واتانابه و شیر زن آسوکا در مقابل آلوندرا بلیز، کیوکو اینو، ساکی هاسگاوا و چاپاریتا آساری در یک مسابقه حذفی چهار به چهار سری Survivor و The BodyDonnas (اسکیپ، راد رادفورد، دکتر تام پریچارد و 1-2-3 Kid) در مقابل The Underdogs ( مارتی جنتی، هاکوشی، بری هوروویتز و باب هالی) در یک مسابقه حذفی چهار بر چهار Survivor Series.

ادامه نتایج

رقابت اصلی بین دیزل و برت هارت بر سر مسابقات جهانی سنگین وزن WWF بود که دیزل از زمانی که باب بک لاند را سه روز پس از پیروزی بک لاند بر هارت در سری Survivor سال قبل شکست داد، برگزار کرده بود. در In Your House 4، هارت به عنوان مفسر مهمان در طول دفاع از عنوان دیزل در برابر بریتیش بولداگ، متحد سابق هارت که اخیراً طرفداران را برانگیخته بود و خود را با برادر برت و دشمن اوون هارت هماهنگ کرده بود، خدمت کرد. برت با حمله به بولداگ در مسابقه دخالت کرد. در نتیجه، دیزل محروم شد و در نتیجه عنوان را حفظ کرد. این باعث عصبانیت دیزل شد و او با هارت بحث کرد و در نتیجه آن دو با یکدیگر درگیر شدند.

در نتیجه شرایط، در 30 اکتبر نسخه راو، رئیس WWF گوریلا مونسون مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF بین دیزل و هارت را امضا کرد تا در سروایور سریز برگزار شود.دیزل و هارت پیش از این دو بار برای عنوان قهرمانی با هم روبرو شده بودند. در سال 1994 در پادشاه رینگ، برت در مقابل دیزل دفاع کرد و با محرومیت شکست خورد، وقتی که کرنر او جیم نیدارت برای شکستن یک پین احتمالی مداخله کرد.دانلود سروایور سریز 1995 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین میتونید دانلود آرشیو کامل سروایور سریز از مدرن لذت ببرید.