دانلود سروایور سریز 1996

دانلود سروایور سریز 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1996 : این رویداد دهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این توسط مبارزان کاراته میلتون بردلی ارائه شد. این رویداد توسط مبارزان کاراته میلتون بردلی ارائه شد و در 17 نوامبر 1996 در مدیسون اسکوئر گاردن در نیویورک، نیویورک برگزار شد. این رویداد با دیدن اولین بازی دواین جانسون، که با نام راکی مایویا در این رویداد کشتی گرفت و بعدها به عنوان The Rock شناخته شد، قابل توجه است.

نتایج مسابقات

رویداد اصلی یک مسابقه استاندارد کشتی برای قهرمانی WWF بود. شاون مایکلز از عنوان قهرمانی مقابل سیچو سید دفاع کرد. سید پس از ضربه زدن به مایکلز با دوربین تلویزیونی و اجرای پاوربامب، این عنوان را با سنجاق کردن مایکلز به دست آورد.

آندرکارد شامل فاروق، ویدر، ریزور رامون و دیزل در مقابل فلش فانک، ساویو وگا، یوکوزونا و جیمی اسنوکا بود که شب قبل در تالار مشاهیر WWF در مسابقه حذفی چهار به چهار سروایور سریز حضور داشتند. برت هارت در مقابل استون کلد استیو آستین در یک مسابقه کشتی استاندارد برای تعیین نامزد شماره یک قهرمانی WWF، مارک مرو، راکی مایویا، جیک رابرتز، و استاکر در مقابل کراش، جری لالر، هانتر هرست هلمسلی و گلداست در یک مسابقه بازی حذفی سروایور سریز چهار به چهار، آندرتیکر در مقابل انسانیت در یک مسابقه کشتی استاندارد و گادوینز، داگ فورناس و فیل لافون در مقابل نو راکرز، اوون هارت و بولداگ بریتانیایی.

ادامه نتایج

آلدو مونتویا، بارت گان، باب هالی و جسی جیمز بر بیلی گان، جاستین برادشاو، سالواتور صادق و سلطان (با شیخ آهنین و عمو زبکیا) پیروز شدند. داگ فورناس، هنری او. گادوین، فیل لافون و فینیاس آی. گادوین هیلبیلی جیم) بریتیش بولداگ، لیف کسیدی، مارتی جنتی و اوون هارت (به همراه کلارنس میسون) را شکست داد. آندرتیکر با پین فال، منکیند را شکست داد. جیک رابرتز، مارک مرو، راکی مایویا و استالکر (با سیبل) کراش، گلدوست، جری را شکست دادند. لالر و هانتر هرست هلمسلی (به همراه مارلنا)

برت هارت استون کلد استیو آستین را با پین فال شکست داد. دیزل جعلی، فاروق، ریزور جعلی و ویدر (با کلارنس میسون و جیم کورنت) در برابر فلش فانک، جیمی اسنوکا، ساویو وگا و یوکوزونا در یک مسابقه بدون مسابقه به پایان رسید. سیکو سید شاون با پینفال را شکست داد.دانلود سروایور سریز 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین میتونید دانلود آرشیو کامل سروایور سریز از مدرن لذت ببرید.