دانلود سروایور سریز 1997

دانلود سروایور سریز 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1997 : این رویداد یازدهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این توسط مبارزان کاراته میلتون بردلی ارائه شد. این رویداد در 9 نوامبر 1997 در مرکز مولسون در مونترال، کبک، کانادا برگزار شد. شعار این رویداد “Gang Rulz” به اصطبل های مختلف کشتی اشاره می کند که در این رویداد با یکدیگر دشمنی داشتند. هفت مسابقه در کارت این رویداد به رقابت پرداختند.

نتایج مسابقات

رویداد اصلی یک مسابقه استاندارد کشتی برای قهرمانی WWF بود که در آن برت هارت از عنوان قهرمانی مقابل شاون مایکلز دفاع کرد. این آخرین بازی از سه مسابقه قهرمانی WWF بین این دو بود که قبلاً در سال 1992 سری Survivor و رسلمنیا XII را با هم تیتر کرده بودند. زمانی که وینس مک ماهون به ارل هبنر داور مسابقه دستور داد تا در حالی که مایکلز هارت را در مانور پایانی خود هارت، شارپ شوتر، هارت را نگه داشته بود، وینس مک ماهون به شیوه ای بحث برانگیز این عنوان را به دست آورد.

این اتفاق به عنوان مونترال اسکروجاب شناخته شد و آخرین حضور هارت در برنامه نویسی دبلیو دبلیو ای تا سال 2006 بود. این آخرین باری بود که هارت تا می 2010 عنوانی را در دبلیو دبلیو ای داشت و آخرین باری بود که تیتر یک پرداخت به ازای هر نمایش دبلیو دبلیو ای بود تا اینکه Summerslam 2010. به گفته WWE ، Montreal Screwjob ، که در پایان آخرین مسابقه روی کارت برگزار شد ، آغاز دوره نگرش محسوب می شود.یک بسته ویدیویی بلافاصله قبل از مسابقه هارت در مقابل مایکلز پخش شد، که شامل اولین استفاده از لوگوی خراش “WWF Attitude” بود.

در آندرکارت استون کولد استیو آستین در مقابل اوون هارت در یک مسابقه کشتی استاندارد برای مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای WWF، کین در مقابل منکیند، و چهار مسابقه تگ تیم حذفی 4 به 4 گنجانده شد.

داستان

دعوای داستانی بین برت هارت و شاون مایکلز پس از آن شروع شد که مایکلز با شکست دادن The Undertaker در اولین مسابقه Hell in a Cell در Badd Blood: In Your House به مدعی شماره یک قهرمانی WWF تبدیل شد. در شب‌های بعدی اپیزود Raw is War، در حالی که مایکلز در کنار دوستش هانتر هرست هلمزلی در حال توهین به وینس مک ماهون در کنار میز اعلامی بودند، هارت در کنار اعضای بنیاد هارت ظاهر شد و هارت قبل از به چالش کشیدن مایکلز را منحط خطاب کرد.

تریپل اچ به مسابقه بعد از آن شب. هارت بعداً در حالی که مایکلز در حال جلوگیری از حمله بادیگارد هلمزلی، Chyna بود، با صدای Sweet Chin Music به هلمزلی با کاونت اوت باخت.دانلود سروایور سریز 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین میتونید دانلود آرشیو کامل سروایور سریز از مدرن لذت ببرید.