دانلود سروایور سریز 1998

دانلود سروایور سریز 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1998 : دانلود سروایور سریز 1998 دوازدهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 14 نوامبر 1999 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد.این رویداد در 15 نوامبر 1998 در مرکز کیل در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد.

نتایج مسابقات

چهارده مسابقه کشتی حرفه‌ای روی کارت این رویداد برنامه‌ریزی شده بود، که تعداد قابل توجهی بالاتر از بیشتر رویدادهای پرداخت به ازای مشاهده بود، زیرا تمرکز اصلی کارت، تورنمنت برای قهرمانی خالی WWF بود. این اولین تورنمنت با قهرمانی WWF در خط در ده سال بود که آخرین آن در رسلمنیا IV برگزار شد. هر دو تورنمنت به جای مسابقات معمولی 8 یا 16 نفره، مسابقات 14 نفره بود. به غیر از مسابقات، دو مسابقه قهرمانی دیگر نیز برگزار شد: اولین دفاع از مسابقات قهرمانی زنان WWF از زمان فعال شدن مجدد آن و یک مسابقه سه گانه تگ تیم تهدید برای قهرمانی تگ تیم WWF.

داستان

در ماه مارس، استون کولد استیو آستین قهرمانی WWF را در رسلمنیا چهاردهم به دست آورد، و در ماه های بعد، وینس مک ماهون، مالک شرکت، نقشه می کشید تا این عنوان را از او سلب کند، زیرا احساس نمی کرد آستین برای وجهه شرکت مناسب است.

پس از آنکه برادر ناتنی کین (کایفابه)، The Undertaker، در ژوئن در مسابقه First Blood مقابل کین در King of the Ring در ژوئن، عنوان قهرمانی را از دست داد تا کین را از صدمه زدن به خود نجات دهد، علیرغم اینکه این دو درگیر بودند. قدمت آن مربوط به اولین حضور کین در سال 1997 است. با این حال، سلطنت کین زیاد طول نکشید، زیرا آستین او را وادار کرد تا شب بعد در قسمت Raw پس از پرداخت به ازای هر نمایش، یک مسابقه مجدد برای عنوان قهرمانی انجام دهد و او را شکست داد تا قهرمانی WWF را دوباره به دست آورد.دانلود سروایور سریز 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.