دانلود سروایور سریز 1999

دانلود سروایور سریز 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1999 : دانلود سروایور سریز 1999 سیزدهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 14 نوامبر 1999 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد. این دومین سروایور سریز بود که پس از رویداد 1991 در جو لوئیس آرنا برگزار شد.

نتایج مسابقات

رویداد اصلی یک مسابقه سه گانه (مسابقه بدون حذفی شامل سه کشتی گیر در مقابل یکدیگر) برای قهرمانی WWF بین تریپل اچ، بیگ شو و راک بود. Big Show جایگزینی برای Stone Cold Steve Austin بود که در اوایل شب توسط یک ماشین زیر گرفته شده بود (که زاویه ای برای آستین بود تا زمانی را برای بهبودی از جراحاتش صرف کند). در واقع، آستین برای ترمیم آسیب ناشی از آسیب جدی که کمی بیش از دو سال قبل از سامراسلم 1997 متحمل شده بود، به جراحی ستون فقرات نیاز داشت.

این کارت شامل New Age Outlaws مدافع عنوان قهرمانی تگ تیم WWF در برابر آل اسنو و منکیند، Chyna مدافع قهرمانی بین قاره ای در برابر کریس جریکو، سه مسابقه حذفی سری Survivor چهار بر چهار (شامل یک مسابقه هندیکپ شامل بیگ شو) نیز بود. به عنوان اولین حضور کرت آنگل برنده مدال طلای المپیک WWF در داخل حلقه.

داستان

رقابت اصلی در این رویداد بین Triple H، Stone Cold Steve Austin و The Rock بر سر قهرمانی WWF بود. در No Mercy، راک بریتیش بولداگ را در یک مسابقه کشتی استاندارد شکست داد. بعداً در همان شب، راک برنده مسابقه WWF Championship Anything Goes بین Triple H و Stone Cold Steve Austin را برای عنوان به چالش کشید.پس از صدور چالش، راک توسط تریپل اچ با پتک مورد حمله قرار گرفت. در اواخر همان شب، تریپل اچ آستین را شکست داد تا عنوان را حفظ کند.

در اپیزود 18 اکتبر Raw is War، راک تریپل اچ را به رقابت برای عنوان در سروایور سریز دعوت کرد، زیرا راک از حمله شب قبل عصبانی شده بود. آستین همچنین یک چالش را صادر کرد و ادعا کرد که او سزاوار یک ضربه عنوان به جای راک است. وینس مک ماهون، رئیس WWF، با ایجاد یک مسابقه Triple Threat بین تریپل اچ، آستین و راک برای قهرمانی WWF، وضعیت را حل کرد.دانلود سروایور سریز 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.