دانلود سروایور سریز 2001

دانلود سروایور سریز 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2001 : سروایور سریز 2001 پانزدهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 14 نوامبر 2004 در گوند آرنا (که اکنون به عنوان راکت وام مسکن فیلد هاوس شناخته می شود) در کلیولند، اوهایو برگزار شد. این اولین رویدادی بود که در کلیولند، اوهایو برگزار شد، اما چهارمین رویدادی است که در ایالت اوهایو (پس از رویدادهای 1987، 1988 و 1992) همه در ریچفیلد، اوهایو برگزار می شود.

نتایج مسابقات

مسابقه اصلی رویداد در برند راو، مسابقه 4 به 4 سروایور سریز بین تیم اورتون (رندی اورتون، کریس بنوا، کریس جریکو و ماون) و تیم تریپل اچ (تریپل اچ، اج، باتیستا، و جین اسنیتسکی) بود. تیم اورتون بعد از اینکه اورتون آخرین بار تریپل اچ را حذف کرد پیروز شد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری John “Bradshaw” Layfield (JBL) در مقابل بوکر T برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود، که JBL پس از ضربه زدن به بوکر با کمربند عنوان قهرمانی را به دست آورد. مسابقه اولیه روی کارت زیر یک مسابقه 4 به 4 در سری بازمانده بین تیم گوئررو (ادی گوئررو، بیگ شو، راب ون دام و جان سینا) و تیم آنگل (کورت انگل، کارلیتو، لوتر رینز و مارک جیندرک) بود. تیم گوئررو پس از آخرین بار حذف انگل توسط بیگ شو برنده شد.

چندین تن از دشمنی های موجود پس از این رویداد ادامه یافت. تریپل اچ به دعوای خود با رندی اورتون ادامه داد و در انقلاب سال نو در ژانویه، تریپل اچ آخرین بار اورتون را در یک مسابقه Elimination Chamber حذف کرد تا قهرمانی خالی سنگین وزن جهان را به دست آورد. جان «برادشاو» لیفیلد نیز به دشمنی خود با بوکر تی ادامه داد و او، ادی گوئررو و آندرتیکر را در آرماگدون شکست داد. پس از این رویداد، کارلیتو مصدوم شد و قهرمانی WWE ایالات متحده را به جان سینا، که با او در یک خط داستانی بود، باخت.

داستان

دشمنی غالب در اسمکدان! نام تجاری بین جان “برادشاو” لایفیلد (JBL) در مقابل بوکر تی بود، و این دو بر سر قهرمانی WWE JBL در حال مبارزه بودند. در قسمت 21 اکتبر اسمکدان!، اسمکدان! مدیر کل تئودور لانگ یک مسابقه تگ تیم شش نفره شامل بوکر، راب ون دام و ری میستریو را رزرو کرد که در مقابل JBL، کنزو سوزوکی و رنه دوپره قرار می‌گرفت. در آن زمان، بوکر یک پاشنه بود و موفقیت JBL را با شرکت در بخش پشت صحنه تبریک گفت.

مسابقه تگ تیم شروع شد و JBL به این باور رسید که بوکر قصد دارد به ون دام و میستریو خیانت کند، زیرا بوکر به ون دام و میستریو هشدار داد که در طول مسابقه با او تداخل نکنند. مسابقه با پین زدن بوکر به جی‌بی‌ال پس از یک ضربه تبر به پایان رسید و در نتیجه چهره بوکر را برگرداند.دانلود سروایور سریز 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.