دانلود سروایور سریز 2003

سروایور سریز 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2003 : سروایور سریز 2003 هفهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. برای کشتی گیران راو و اسمکدان این برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 16 نوامبر 2003 در مرکز خطوط هوایی آمریکا در دالاس، تگزاس برگزار شد.

نتایج مسابقات

مسابقه اصلی رویداد در برند راو برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بین گلدبرگ و تریپل اچ بود که گلدبرگ پس از اجرای Spear and Jackhammer با پین فال برنده شد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری مسابقه Buried Alive بین The Undertaker و آقای McMahon بود که وینس پس از مداخله کین برنده شد و به وینس در دفن آندرتیکر کمک کرد. این همچنین به عنوان آخرین حضور The Undertaker با بازی The American Badass/Big Evil تا 16 سال و نیم بعد مشخص می‌شود، زیرا او چهار ماه بعد در رسلمنیا XX در شخصیت Deadman خود برای اولین بار از اواسط سال 1999 بازگشت.

مسابقه غالب در برند راو یک مسابقه سنتی 5 به 5 سروایور سریز بین تیم بیشوف (کریس جریکو، کریستین، رندی اورتون، اسکات اشتاینر و مارک هنری) و تیم آستین (شان مایکلز، راب ون دام، بوکر تی، بابا ری دادلی و دی فون دادلی). تیم Bischoff پس از اینکه اورتون آخرین بار مایکلز را حذف کرد، پس از دخالت باتیستا، پیروز شد. یکی دیگر از مسابقات قابل توجه مسابقه آمبولانس بین کین و شین مک ماهون بود که کین پس از پرتاب شین به داخل آمبولانس برنده شد.

داستان

دعوای اصلی بر سر برند راو بین گلدبرگ و تریپل اچ بود که این دو بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان درگیر شدند. در سامراسلم، تریپل اچ و گلدبرگ در مسابقه حذفی چمبر برای قهرمانی سنگین وزن جهان شرکت کردند. پس از اینکه گلدبرگ سه مرد دیگر را در آن مسابقه حذف کرد، به دنبال تریپل اچ رفت. در پایان، گلدبرگ یک اسپیر دیگر را روی تریپل اچ انجام داد که با ضربه زدن به سر گلدبرگ با یک پتک برای پیروزی، با مانور مقابله کرد.

در اپیزود 25 آگوست راو، گلدبرگ چالشی تک به تک با تریپل اچ صادر کرد. تریپل اچ بیرون آمد و اظهار داشت که از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر گلدبرگ در Unforgiven دفاع خواهد کرد. تریپل اچ این شرط را اضافه کرد که در صورت شکست گلدبرگ، از کشتی حرفه ای بازنشسته خواهد شد. در Unforgiven، گلدبرگ تریپل اچ را با اجرای یک جک چکش شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.دانلود سروایور سریز 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.