دانلود سروایور سریز 2004

دانلود سروایور سریز 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2004 : سروایور سریز 2004 هجهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان این برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 14 نوامبر 2004 در گوند آرنا (که اکنون به عنوان راکت وام مسکن فیلد هاوس شناخته می شود) در کلیولند، اوهایو برگزار شد. این اولین رویدادی است که در کلیولند، اوهایو برگزار می شود، اما چهارمین رویدادی است که در ایالت اوهایو (پس از رویدادهای 1987، 1988 و 1992) همه در ریچفیلد، اوهایو برگزار می شود.

نتایج مسابقات

مسابقه اصلی رویداد در برند راو، مسابقه 4 به 4 سری Survivor بین تیم اورتون (رندی اورتون، کریس بنوا، کریس جریکو و ماون) و تیم تریپل اچ (تریپل اچ، اج، باتیستا، و جین اسنیتسکی) بود. تیم اورتون بعد از اینکه اورتون آخرین بار تریپل اچ را حذف کرد پیروز شد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری John “Bradshaw” Layfield (JBL) در مقابل بوکر T برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود، که JBL پس از ضربه زدن به بوکر با کمربند عنوان قهرمانی را به دست آورد. مسابقه اولیه روی کارت زیر یک مسابقه 4 به 4 در سری بازمانده بین تیم گوئررو (ادی گوئررو، بیگ شو، راب ون دام و جان سینا) و تیم آنگل (کورت انگل، کارلیتو، لوتر رینز و مارک جیندرک) بود. تیم گوئررو پس از آخرین بار حذف انگل توسط بیگ شو برنده شد.

چندین تن از دشمنی های موجود پس از این رویداد ادامه یافت. تریپل اچ به دعوای خود با رندی اورتون ادامه داد و در انقلاب سال نو در ژانویه، تریپل اچ آخرین بار اورتون را در یک مسابقه Elimination Chamber حذف کرد تا قهرمانی خالی سنگین وزن جهان را به دست آورد. جان «برادشاو» لیفیلد نیز به دشمنی خود با بوکر تی ادامه داد و او، ادی گوئررو و آندرتیکر را در آرماگدون شکست داد. پس از این رویداد، کارلیتو مصدوم شد و قهرمانی WWE ایالات متحده را به جان سینا، که با او در یک خط داستانی بود، باخت.

داستان

دشمنی اصلی روی برند راو بین تیم اورتون (رندی اورتن، کریس بنوا، کریس جریکو و ماون) و تیم تریپل اچ (تریپل اچ، اج، باتیستا و ژن اسنیتسکی) بود. در اپیزود 25 اکتبر راو، بعد از اینکه اریک بیشوف، مدیر کل راو، شب را تعطیل کرد، Evolution (Triple H، Ric Flair و Batista) مسئولیت راو را بر عهده گرفتند. تریپل اچ به فلیر مسابقه انتخابی خود را داد. فلیر می خواست یک مسابقه مجدد با اورتون انجام دهد، زیرا او یک مسابقه Steel Cage را به Orton در تابو سه شنبه از دست داد.

راورتون چالش فلیر را پذیرفت، با این شرط که اگر فلیر را شکست دهد، فرصتی برای رویارویی با تریپل اچ برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان در سروایور سریز خواهد داشت، و در صورت باخت، دیگر هرگز اجازه نخواهد داشت برای عنوان قهرمانی به چالش بکشد.با این حال، اورتون پس از دخالت تریپل اچ، مسابقه را باخت، بنابراین اورتون از رقابت برای قهرمانی سنگین وزن جهان محروم شد.دانلود سروایور سریز 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.