خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2007 : سروایور سریز 2008 بیست و یکمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 18 نوامبر 2007 در American Airlines Arena در میامی، فلوریدا برگزار شد.

سروایور سریز به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را به میزان 1.2 میلیون دلار از طریق فروش بلیط و خرید پرداخت به ازای مشاهده افزایش دهد. نقدهای متفاوتی توسط منابع مستقل مختلف از جمله Canadian Online Explorer و Pro Wrestling Torch دریافت کرد. این رویداد پس از انتشار روی دی‌وی‌دی، در جدول فروش ویدیوی بیلبورد به رتبه پنجم رسید، قبل از اینکه پس از ده هفته از جدول سقوط کرد.

نتایج مسابقات

هفت مسابقه نمایش، کشتی گیران برجسته دبلیو دبلیو ای را به نمایش گذاشتند که داستان های فرنچایز را در داخل و خارج از رینگ بازی می کردند. مسابقه اصلی کشتی گیران اسمکدان در مسابقه جهنمی در سلول بود که در آن رینگ توسط یک سازه فولادی مسقف احاطه شده بود. در این مسابقه باتیستا قهرمان سنگین وزن جهان با شکست The Undertaker عنوان خود را حفظ کرد. در مسابقه اصلی راو، رندی اورتن در یک مسابقه انفرادی شاون مایکلز را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند، در حالی که در مسابقه پرایم ECW، سی ام پانک، قهرمان ECW، جان موریسون و میز را در مسابقه تریپل تریت شکست داد و عنوان را حفظ کرد.

دو مسابقه در آندرکارت بود. اولین مسابقه یک مسابقه انفرادی بود که در آن The Great Khali هورنسواگل را شکست داد. دیگری شامل تیم تریپل اچ (تریپل اچ، جف هاردی، ری میستریو و کین) بود که تیم اوماگا (اوماگا، آقای کندی، مونتل وونتاویوس پورتر، فینلی و بیگ بابا V) را در یک مسابقه پنج بر چهار بین برندها شکست داد. مسابقه تگ تیم حذفی سروایور سریز.

داستان

روایت اصلی سروایور سریز از اسمکدان! برند به وقایعی که در رسلمنیا 23 رخ داد ادامه داد و در آن آندرتیکر باتیستا را برای قهرمانی سنگین وزن جهان شکست داد. در طول چند ماه، این دو کشتی گیر در مسابقات مختلفی بر سر عنوان با هم مبارزه کردند که در نهایت اج نیز درگیر شد. آندرتیکر در یکی از این مسابقات در اپیزود 11 می اسمک‌دان!، که در آن اج پس از نقد کردن قرارداد Money in the Bank برای شکست دادن آندرتیکر، عنوان قهرمانی را کسب کرده بود، مصدوم شد. و The Great Khali قهرمانی خالی را در یک Battle Royal به دست آوردند.

در Unforgiven، باتیستا قهرمان سنگین وزن جهان از خالی شد و آندرتیکر از مصدومیت خود بازگشت. باتیستا در این مسابقه پیروز شد و عنوان خود را حفظ کرد. در اپیزود 2 نوامبر اسمکدان!، یک مسابقه مجدد در مسابقه Hell in a Cell در Survivor Series رزرو شد.دانلود سروایور سریز 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.