دانلود سروایور سریز 2008

دانلود سروایور سریز 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2008 : سروایور سریز 2008 بیست و دومین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 23 نوامبر 2008 در باغ TD Banknorth در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این دومین رویدادی است که در بوستون برگزار می‌شود، اولین رویداد از سال 1993. کارت این رویداد شامل شش مسابقه کشتی حرفه‌ای بود. این رویداد 319000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که کمتر از رویداد سال قبل بود. همچنین اولین پخش PPV سروایور سریز با کیفیت بالا بود.

نتایج مسابقات

رویداد اصلی برای قهرمانی سنگین وزن جهان بین جان سینا بود. که پس از فتق دیسک در سامراسلم بازگشت و قهرمان کریس جریکو بود که سینا پس از اجرای FU با پین فال برنده شد. یکی دیگر از مسابقات این رویداد، رویداد اصلی اسمک‌دان بود که شاهد بازگشت اج و شکست دادن ولادیمیر کوزلوف و قهرمان تریپل اچ در یک مسابقه Triple Threat برای قهرمانی WWE بود. مسابقات Undercard شامل The Undertaker در مقابل The Big Show in a Casket Match و سه مسابقه تگ تیم حذفی پنج به پنج بود.

داستان

تبلیغات در برنامه‌نویسی WWE و پوستر تبلیغاتی Survivor Series بازگشت جان سینا را پیش‌بینی می‌کرد. که مصدومیت فتق دیسک (که در جریان مسابقه با باتیستا در سامراسلم متحمل شد) او را در این رویداد کنار گذاشته بود. در اپیزود Raw در 3 نوامبر 2008، شین مک ماهون اعلام کرد که سینا برای قهرمانی سنگین وزن جهان در سروایور سریز به چالش خواهد کشید. سینا با قهرمانی که از مسابقه قفس فولادی بین قهرمان سنگین وزن جهان باتیستا و کریس جریکو به دست می‌آید، روبرو می‌شود. که جریکو برنده شد تا قهرمان جدید سنگین وزن جهان شود و مسابقه خود را با سینا در سروایور سریز ترتیب دهد.

دشمنی اصلی بر سر برند اسمکدان شامل تریپل اچ، ولادیمیر کوزلوف و جف هاردی بود که برای قهرمانی تریپل اچ دبلیو دبلیو ای رقابت می کردند. در No Mercy در اکتبر، هاردی به کسب عنوان WWE از تریپل اچ نزدیک شد. اما زمانی که تریپل اچ او را با رول آپ پین کرد، موفق نشد. کوزلوف یکی از گزینه های رقبای تریپل اچ در Cyber Sunday بود تا طرفداران رای دهند. اما هاردی برنده نظرسنجی شد و برای عنوان قهرمانی با تریپل اچ روبرو شد، مسابقه ای که هاردی دوباره شکست خورد.دانلود سروایور سریز 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.