دانلود سروایور سریز 2009

دانلود سروایور سریز 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2009 : سروایور سریز 2009 بیست و سومین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 22 نوامبر 2009 در مرکز Verizon در واشنگتن دی سی برگزار شد. این آخرین سری Survivor بود که برند ECW را به نمایش گذاشت.این رویداد 225000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که نسبت به رویداد سال قبل که 319000 خرید بود کاهش داشت.

نتایج مسابقات

رویداد شامل شش مسابقه بود. دو مسابقه برگزار شد که رویدادهای اصلی برنامه محسوب می شدند. اولین مسابقه، مسابقه تهدید سه گانه ای بود. که در آن آندرتیکر با موفقیت از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر هر دو نیمه قهرمانان Unified WWE Tag Team Chris Jericho و The Big Show دفاع کرد. این اتفاق با رویداد اصلی دیگر نیز همراه شد. یک مسابقه تهدید سه گانه دیگر با جان سینا که از قهرمانی WWE در برابر تریپل اچ و شاون مایکلز دفاع می کند. مسابقات آندرکارد شامل باتیستا در مقابل ری میستریو در یک مسابقه انفرادی و سه مسابقه حذفی پنج بر پنج بود.

داستان

در اپیزود 26 اکتبر میزبان مهمان برنامه راو، کایل بوش و جوی لوگانو رویداد اصلی برند راو را برنامه ریزی کردند. که در یک مسابقه تهدید سه گانه جان سینا قرار بود از قهرمانی دبلیو دبلیو ای دفاع کند.

در Bragging Rights، مسابقه هفت به هفت تگ تیمی با تگ‌های احتمالی کشتی‌گیران راو در برابر کشتی‌گیران اسمک‌دان برگزار شد که تیم برنده برند غالب اعلام شد. در نزدیکی پایان مسابقه، کشتی گیر راو و نیمی از قهرمانان تگ تیم متحد دبلیو دبلیو ای، بیگ شو، به تیم خود تبدیل شد. و به نیمه دیگر، کریس جریکو، اجازه داد تا پیروزی را برای اسمکدان به ثمر برساند.دانلود سروایور سریز 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.