دانلود سروایور سریز 2012

دانلود سروایور سریز 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2012 : سروایور سریز 2012 بیست و ششمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. در 18 نوامبر 2012 در Bankers Life Fieldhouse در ایندیاناپولیس، ایندیانا، که اولین سروایور سریز در ایندیانا برگزار شد، برگزار شد. این رویداد 212000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که نسبت به 281000 خرید در سال گذشته کاهش داشت.

این رویداد در ابتدا قرار بود در مرکز انرژی کنسول در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شود، اما WWE رویداد را به ایندیاناپولیس منتقل کرد. زیرا با پیتسبورگ استیلرز و بازی فوتبال یکشنبه شب بالتیمور ریونز در فصل NFL 2012 در تضاد بود. WWE بعداً رویداد بدنام و جنجالی پرداخت به ازای رویال رامبل را که در سال 2014 برگزار شد، به پیتسبورگ اهدا کرد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود و یک مسابقه در پیش نمایش برگزار شد. در رویداد اصلی، سی ام پانک جان سینا و رایبک را شکست داد و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. در دیگر مسابقات برجسته، ایو تورس قهرمان دیواس در برابر کیتلین و آنتونیو سزارو قهرمان ایالات متحده در برابر آر-حقیقت را حفظ کرد.این رویداد به دلیل حضور در فهرست اصلی روی صفحه نمایش دین امبروز، رومن رینز، و ست رولینز که در مجموع به عنوان سپر شناخته می شوند، قابل توجه است.

داستان

در قسمت 29 اکتبر 2012 راو، یک مسابقه حذفی سروایور سریز بین تیمی به مدیریت میک فولی و تیمی به رهبری سی ام پانک برنامه ریزی شد. در اصل پانک کاپیتان تیمی بود که شامل The Miz، Cody Rhodes و Damien Sandow و Alberto Del Rio نیز می شد. در حالی که تیم فولی شامل Ryback، Kofi Kingston، Kane، Daniel Bryan و Randy Orton بود. اعضای تیم درگیر درگیری‌های زیادی بودند: Hell in a Cell، تیم رودز اسکالارز (رودز و سندو) به‌طور ناموفق تیم هل نو (کین و دنیل برایان) را برای قهرمانی تگ تیم به چالش کشیدند. و Miz نتوانسته بود قهرمانی بین قاره‌ای را از آن خود کند. کینگستون دل ریو نیز در این رویداد به اورتون باخته بود. با این حال، دشمنی اصلی بین قهرمان WWE CM Punk و Ryback بود.

درایبک پس از آن که برد مدوکس داور بازی او را پایین آورد، یک مسابقه عنوان را در Hell in a Cell شکست داده بود. قبل از یک شمارش سریع برای پیروزی پینفال پانک. سپس رایبک ناراحتی خود را از پانک و مدوکس برطرف کرد، ابتدا مدوکس را از رینگ به سمت سلول بیرون آورد. سپس پانک را تا بالای سلول تعقیب کرد، جایی که رایبک او را گرفت و حرکت نهایی خود را انجام داد. شل شوکه شد. تغییرات زیادی وجود داشت: در قسمت پنجم نوامبر راو، The Miz به دلیل اینکه پانک تیمش را در حمله تیم فولی رها کرد، تیم را ترک کرد و وید بارت که پل هیمن او را استخدام کرده بود، جایگزین شد..دانلود سروایور سریز 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.