دانلود سروایور سریز 2016

دانلود سروایور سریز 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2016 : سروایور سریز 2016 سیمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 20 نوامبر 2016 در مرکز ایر کانادا در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد. این اولین باری بود که چهار ساعت طول کشید. همچنین این اولین سروایور سریز بود که پس از معرفی مجدد این برند برگزار شد. این دومین سروایور سریز بود که از سال 1997 در کانادا برگزار شد.

نتایج مسابقات

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش Kickoff. رویداد اصلی شامل بازگشت گلدبرگ درون رینگ بود (آخرین مسابقه او در مارس 2004 در رسلمنیا XX بود)، جایی که او براک لزنر را در 1 دقیقه و 26 ثانیه شکست داد. پنج مسابقه دیگر روی کارت اصلی مسابقات بین برند بودند که کشتی گیران برند راو در مقابل کشتی گیران برند اسمکدان حضور داشتند. سه تا از آن مسابقات، مسابقات حذفی سروایور سریز بود. تیم‌های زنان و تگ‌های راو اسمک‌دان را شکست دادند در حالی که مردان اسمک‌دان راو را در مسابقه ماقبل آخر شکست دادند.

در دیگر مسابقات برجسته، قهرمان بین قاره‌ای اسمک‌دان، میز و قهرمان وزن رزمی WWE راو، برایان کندریک، به ترتیب عناوین خود را در برابر رقبای برند مقابل، سامی زین راو و کالیستوی اسمک‌دان حفظ کردند. اگر کالیستو قهرمانی در وزن رزمناو را کسب می کرد، کل بخش وزن رزمی به اسمکدان منتقل می شد. رویداد 2016 همچنین طولانی ترین و (تساوی) ترین مسابقات را در تاریخ این رویداد داشت.

داستان

طی هفته های بعد، چندین تیم تگ برای مسابقه حذفی تگ تیم برنامه ریزی شده بودند. برای تیم اسمک‌دان، هیث اسلیتر و راینو به دلیل قهرمانی تگ تیم اسمک‌دان در قسمت ۲۵ اکتبر اسمک‌دان، کاپیتان شدند. آنها سپس با موفقیت از عناوین خود (و جایگاه خود در سروایور سریز) در برابر The Spirit Squad (کنی و مایکی) در یک مسابقه بداهه دفاع کردند.

در همان شب، The Hype Bros (زک رایدر و موجو راولی) با شکست دادن The Ascension (Konnor و Viktor) به تیم راه یافتند.آمریکایی آلفا (جیسون جردن و چاد گیبل) و Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) هر دو در قسمت اول نوامبر با شکست دادن The Spirit Squad و Headbangers (Mosh و Thrasher) واجد شرایط شدند.در قسمت 8 نوامبر، Breezango با شکست دادن Vaudeillains (آیدن انگلیسی و سیمون گوچ) به عنوان آخرین تگ تیم تیم اسمکدان واجد شرایط شد.دانلود سروایور سریز 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.