دانلود سروایور سریز 2017

دانلود سروایور سریز 2017 با کیفیت اورجینال

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2017 : سروایور سریز 2017 سی و یکمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 19 نوامبر 2017 در مرکز تویوتا در هیوستون، تگزاس برگزار شد. پس از اینکه رویداد 2016 چندین مسابقه بین دو برند داشت، موضوع رویداد 2017 به برتری برند تبدیل شد و هر مسابقه کارت اصلی شامل کشتی‌گیران برند راو با کشتی‌گیران برند اسمک‌دان می‌شد.

نتایج مسابقات

ده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش کیک آف. این کارت با دو مسابقه سنتی حذفی سروایور سریز برجسته شد: مردان تیم راو در رویداد اصلی تیم اسمک‌دان را شکست دادند و زنان تیم راو نیز تیم اسمک‌دان را شکست دادند. قهرمانان هر برند در مسابقات بدون عنوان با همتایان خود روبرو شدند. به جز قهرمان اسمکدان دبلیو دبلیو ای ای جی استایلز که به قهرمان جهانی راو براک لزنر باخت، همه قهرمانان اسمکدان پیروز شدند.

همچنین در کارت اصلی، راو شیلد (رومن رینز، ست رولینز، و دین امبروز) موفق به شکست اسمکدان در نیو دی (بیگ ای، کوفی کینگستون، و خاویر وودز) شد، که همچنین اولین مسابقه شیلد با هم از زمان پی‌بک در ژوئن 2014 بود. خام با برنده شدن چهار مسابقه از هفت مسابقه روی کارت اصلی، برتری برند را به دست آورد. در پیش نمایش، که شامل مسابقات غیر اینتربرندی بود، انزو آموره کالیستو را شکست داد تا قهرمانی WWE را در تنها مسابقه عنوانی آن شب حفظ کند.

داستان

در مسابقه راو بدون مرسی، براک لزنر براون استرومن را شکست داد تا قهرمانی جهانی را حفظ کند،در حالی که در بازی اسمکدان در جهنم در سلول، جیندر محل قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در برابر شینسوکه ناکامورا حفظ کرد.در اپیزود 17 اکتبر اسمکدان، محل گفت که هر حریف شایسته‌ای را در فهرست اسمک‌دان شکست داده است و در سروایور سریز می‌خواهد با قهرمان برتر راو، براک لزنر، روبرو شود. این چالش قبل از اعلام رسمی مبنی بر اینکه همه قهرمانان راو با همتایان خود در اسمکدان روبرو خواهند شد، انجام شد.

ای جی استایلز از ادعای ماهال مستثنی شد و ماهال را برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای به چالش کشید. ماهال گفت که استایلز یک شوخی بود و استایلز به ماهال و برادران سینگ (سمیر سینگ و سونیل سینگ) حمله کرد. در بک استیج، محل با دنیل برایان، مدیر کل اسمکدان در مورد این حادثه روبرو شد و گفت که یکی از برادران سینگ باید استایلز را وادار به پرداخت کند و برایان موافقت کرد.دانلود سروایور سریز 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.