دانلود سروایور سریز 2018

دانلود سروایور سریز 2018 با کیفیت اورجینال

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2018 : سروایور سریز 2018 سی و دومین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران از برندهای Raw، SmackDown و NXT برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد در 18 نوامبر 2018 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد. موضوع این رویداد برتری برند بود، جایی که در همه مسابقات به جز یک مسابقه کشتی گیران برند راو با کشتی گیران برند اسمکدان روبرو می شدند.

نتایج مسابقات

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. این کارت با دو مسابقه سنتی حذفی سروایور سریزبرجسته شد: تیم‌های مردان و دیواز راو بر اسمک‌دان پیروز شدند. در رویداد اصلی، قهرمان جهانی راو، براک لزنر، قهرمان دبلیو دبلیو ای اسمکدان، دنیل برایان، شکست داد. همچنین روی کارت، روندا روسی، قهرمان دیواز راو، شارلوت فلیر اسمکدان را از طریق رد صلاحیت شکست داد.

و بادی مورفی قهرمانی WWE Cruiserweight را در برابر مصطفی علی در تنها دفاع از عنوان روی کارت، و همچنین تنها مسابقه غیر تبلیغاتی، که تنها مسابقه بود، حفظ کرد. مسابقه ای با حضور کشتی گیرانی از برند 205 Live. راو در هر شش مسابقه تبلیغاتی در کارت اصلی، برتری نام تجاری را به دست آورد. تنها برد اسمکدان در پیش نمایش کیک آف در مسابقه حذفی تگ تیم 10 به 10 رخ داد.

داستان

در Crown Jewel، ای جی استایلز ساموآ جو را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند، در حالی که براک لزنر براون استرومن را شکست داد و قهرمانی خالی جهانی را به دست آورد، و یک مسابقه مجدد بین استایلز و لزنر از رویداد سال قبل ایجاد کرد.در SmackDown نهایی قبل از Survivor Series، استایلز و دنیل برایان با هم تبادل نظر کردند که ناشی از مسابقه قهرمانی WWE دو هفته قبل بود.

به این ترتیب، شین مک ماهون، کمیسر اسمکدان، استایلز را برنامه ریزی کرد تا اواخر همان شب از قهرمانی در برابر برایان دفاع کند. برایان استایلز را شکست داد و قهرمان جدید دبلیو دبلیو دبلیو ای شد، پس از اینکه داور با ضربه ای کم به او ضربه زد، بنابراین برایان به عنوان حریف لزنر برای بازی Survivor Series جایگزین استایلز شد. پس از مسابقه، برایان به استایلز حمله کرد و پاشنه پا را برگرداند.دانلود سروایور سریز 2018 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.